Beantwoord

mailbox blocked

  • 25 May 2021
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

ik gebruikte mijn mailbox langere tijd niet. Bij poging inloggen krijg ik nu foutmelding "..geblokkeerd..". Ik probeerde reeds reset wachtwoord, zonder succes. Contact helpdesk via email (gmail box) lukt niet. Is de mailbox deblokkeren nog mogelijk ? Hoe? Of beter vergeten (=grotendeels slapende box)

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door HadewychT 31 May 2021, 12:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@deboer.een Kan je het desbetreffende email adres even toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even na.

Ik heb mijn proximus email adres waarover het gaat toegevoegd in het vak ‘TICKET’ bij mijn profiel. ik zie geen specifiek vak voor invoer email adres. Laat aub weten of dit op andere plaats moest.

Alvast bedankt

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@deboer.een Ik heb het net eens voor je nagekeken. Je mailbox is al stopgezet door Proximus op 08/10/2019.

Helaas kunnen we deze niet meer heropenen.

Dank je. Is inderdaad “slapende” mailbox. Diende als controlemail voor gmail. (en vice versa) - gelukkig nooit nodig gehad. Daarom laatste vraag: kan ik op dit account (gsm nr) een nieuwe box openen ? of  nieuw account (gsm nr) starten? - in dat geval : na hoeveel tijd inactief word box stopgezet?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Een mailbox blijft 18 maanden na het afsluiten van je internetcontract open staan. 

Je kan enkele een nieuwe mailbox hebben bij ons als je een internetabonnement hebt. Het is niet mogelijk deze aan een gsm te koppelen. 

Reageer