Vraag

MACGYVER

  • 29 March 2020
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

gisteren was ik de serie MacGyver aan het bekijken, de info bij de afleveringen staan verkeerd, waarschijnlijk heeft ZES ze verkeerd doorgegeven, komt niet overeen met de aflevering, maar door dit feit is er aflevering niet opgenomen, want de aflevering stond er zogezegd al op met natuurlijk een andere aflevering er aan gekoppeld.

Ik mis een dubbel aflevering die geprogrammeerd stond op 23 maart om 16.25 op ZES, mijn vraag was of die er niet kan opgezet worden, de andere staan erop wel met verkeerde uitleg maar dit is niet zo erg, zal wel niet aan jullie liggen maar aan ZES zelf.

hopelijk kan iemand me maandag helpen voor die ene aflevering


7 reacties

Ik stel inderdaad de laatste tijd ook vast dat er het een en ander mis loopt in de tv gids, natuurlijk dan heb je ook soms nog het probleem met nieuws updates of extra nieuws die ook de planning in de war brengt maar dat is dan weer iets anders.

Reputatie 5
Badge +2

met het extra nieuws hou ik wel rekening door het programma nadien op te nemen, maar met die serie zal het verkeerd doorgegeven zijn door zes of wie die moet doorgeven want achter nr 2 zit 3 enzo verder,  met als gevolgd dat nr 2 er niet op staat omdat alles op geschoven is, raar maar ik vraag me er niet zo veel vragen over omdat dat toch niet bij proximus zit.

probleem is dat de heruitzendingen heropgenomen worden, en zo krijg je soms verkeerde afleveringen te zien

en in deze rare periode moet je ook niet zagen over pietluttigheden, ‘t is al moeilijk genoeg voor iedereen en moeten we ook het iedereen niet te lastig maken.

zo bij dit sterkte voor iedereen en hopelijk een mooie zomer tegemoet zonder veel zorgen en problemen

Reputatie 7
Badge +4

Dag Valencia, als deze niet in onze TV gids stond, kunnen deze helaas niet worden teruggeplaatst. Ik heb dit wel doorgegeven ter nazicht. 

Reputatie 5
Badge +2

ik denk wel dat het in jullie tv gids stond, maar door dat er verwarring was met het nummer is het niet opgenomen

Reputatie 5
Badge +2

Hallo, nog geen antwoord ontvangen over die ene aflevering?

Reputatie 7
Badge +4

De serie werd volledig verwijderd door ons IT team en teruggeplaatst. Kan je even testen of je de opname nu terug hebt. 
 

Reputatie 5
Badge +2

ik heb de decoder ook eens herstart omdat ik niets zag, maar ik zie enkel de drie afleveringen die ik nog niet bekeken had

maar toch bedankt om het te proberen, groetjes

Reageer