Vraag

login niet gekoppeld aan pickx account niettegenstaande ik beheerder ben eh het steeds heeft gewerkt

  • 29 January 2020
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Pickx heeft steeds gewerkt. Plots werkt het niet meer en wordt gevraagd opnieuw in te loggen. Daarna krijg ik de melding dat de login niet is gekoppeld aan de pickx-account.

App  verwijderd, gsm opnieuw opgestart, app terug geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JanC108 

 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Dit werkt terug, alvast vriendelijk bedankt.

groetjes

Jan

Dag @GeertC ,

ik heb exact hetzelfde probleem. kan je uw magic ook eens loslaten op mijn account aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas_042 Kan je het betrokken klantennummer en telefoonnummer toevoegen aan je profiel zodat ik dit kan nakijken.

Reageer