Beantwoord

Login niet gekoppeld aan aan Proximus pickx account

  • 16 December 2019
  • 30 reacties
  • 345 Bekeken

Beste,

Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app.

Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen?

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door ThierryW 16 December 2019, 15:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel Jolien,

voor jou ook een prettig eindejaar!

 

Geert

@GeertC 

Dankjewel het is in orde :) 

Nog een prettig eindejaar gewenst 

Mvg Jolien Wilmots 

Reputatie 7
Badge +3

@Jolien Wilmots 

De account is gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Maandag kunnen de proximus medewerkers dit verder voor je oplossen als ze hier terug langskomen.

Beste,


Ook ik heb hetzelfde probleem ; “Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

kan dit verder nagekeken worden? 

Het werkt

 

Dank je wel

Reputatie 7
Badge +4

Kunnen jullie dit nu even testen aub?

Hier hetzelfde probleem. Kunt u dit nakijken aub? 

 

Mvg

Beste
ik heb hetzelfde probleem

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

kan dit verder nagekeken worden?

Reputatie 7
Badge +4

Blij dit te horen! 

 

Prettig eindejaar! 

Kan je dit nu even testen aub?

Het werkt! Super! Dankuwel! :)

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even testen aub?

Bij mij is mijn login ook niet gekoppeld aan proximus pickx app.. op de website lukt dit wel..

 

@WenzelR works like a charm! Tx!!

@wimstrs : De koppeling zou nu goed voor je moeten staan. Kan je het nog even uitproberen?

Ter info: Tijdens het weekend komt er niemand langs op het forum die van Proximus zelf is.

Maar maandag zullen ze dit zeker voor u in orde zetten.

Nog een tip: zet best geen privégegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen, maar zet ze best in je forumprofiel in één van die privé velden, deze kunnen alleen door mensen van Proximus zelf gelezen worden.

Foutmelding dat account niet gekoppeld is. Vind zelf geen fout. Alle producten zichtbaar op my proximus. Kan iemand ff checken aub? Klant nr ***** is mypxs login. Tx!!! 

Beste,

hier hetzelfde probleem.

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

mvg Kevin

Beste,

Ook ik kamp met dit probleem.

mvg,

Hans

Zou voor jullie beiden goed moeten staan. Kunnen jullie het nog even uitproberen? 

Beste,

Ook ik kamp met dit probleem.

mvg,

Hans

Beste,

hier hetzelfde probleem.

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

mvg Kevin

@SharonM

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Werkt perfect nu. Hartelijk dank! 

Reputatie 7
Badge +3

@SharonM 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Beste, 

 

Hier al enkele weken na omschakeling ambassador pack naar Epic Combo hetzelfde probleem. Zowel met de website als de app. Ook melding via app dat account niet gekoppeld is en via de website dat er geen programma’s beschikbaar zijn. My Proximus account is gisteren gedeletet en opnieuw aangemaakt, maar heeft niet geholpen. Zou u misschien eens kunnen kijken? Klantnummer is 6*******2. Alvast bedankt!

Ja bedankt 

Reputatie 7
Badge +4

Via uw andere topic ivm hiermee heb ik u geantwoord. Alles is in orde ondertussen