Vraag

Live TV kijken via website


Als ik via de website probeer om live naar TV-programma's te kijken lukt dit niet omdat ik er niet op kan klikken. Weet iemand wat ik fout doe of wat er fout gaat?

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens getest met een andere browser? Gebruik je de correcte myProximus login waar je vaste producten staan aan verbonden? Aan onze kant staat je profiel alvast correct , indien het niet lukt mag je mij gerust een privé bericht sturen met de gebruikersnaam van je login die je gebruikt om in te loggen op de website.
Nadat de vorige website eindelijk een jaartje correct werkte en er zonder problemen TV kon gestreamed worden (na jaren van problemen) is de nieuwe website weer in hetzelfde bedje ziek als de oude voor die problemen werden opgelost.

TV kijken kan en werkt, maar om de paar minuten stopt de stream of wordt de kwaliteit erg slecht. Enkel na het refreshen van het kanaal kan er weer normaal verdergekeken worden. Het ligt absoluut niet aan de snelheid van het internet of de browser want het probleem doet zich zowel in Chrome als in Firefox voor. Met Netflix is er geen enkel probleem. De oude site werkte ook perfect en het probleem herbegon pas op het moment dat de nieuwe site online kwam.

Suggesties?
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dit ook gemerkt; ik werkte voordien met de Windows app. van Proximus TV , maar nu je terug omgeleid wordt naar de website, ben ik verplicht daarmee te werken. Normaal werkt het goed, maar soms wordt je inderdaad buitengesmeten voor een tijd. Uitloggen en opnieuw proberen is dan het enige wat je kan doen, maar dat werkt ook niet altijd. Soms is ook de HD-kwaliteit tijdelijk ver zoek...Ik werk meestal met Mozilla Firefox versie 6.0.3 (64 bits)
Reputatie 1

Zelfde probleem als Yves : correcte producten zijn gelinkt aan MyProximus doch op tv-website kan ik geen programma aanklikken, enkel 3 puntjes ... lichten op waar ik meer uitleg krijg over het programma maar verder niets aanklikbaar. Ik heb dit sinds een paar weken via dit forum gemeld , doch geen verdere reactie gehad; andere browsers helpen ook niet, kan ook geen cloud instellen (nochtans ook in mijn producten). Het probleem werd dan aangekaart door een Px-supportmedewerker. Deze vonden geen fout op mijn account/ producten en spijts vriendelijke herinnering van mijnentwege geen reactie meer gehad sinds weken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen , het nieuws kijk ik nu op de vrtnu website...

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen,
@The German1 kan je dit nu even opnieuw proberen? Grtjs, Charlotte
Reputatie 1
Super Charlotte, tv-kijken lukt nu perfect ! I'm so happy, fel bedankt.
Enkel de cloud blijft bij aanklikken als volgt reageren: "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen" Van deze foutboodschap heb ik weken geleden aan het corporate.myproximus team schermafdrukken bezorgd zoals ze gevraagd hadden maar dus niets meer van gehoord. Misschien kan jij nog eens een duwtje geven? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Kan je dit ook nog even testen nu aub? Grtjs, Charlotte.
Reputatie 1
Helaas Charlotte, zelfde foutboodschap:
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen"
Op verschillende browsers geprobeerd en cookies voorafgaandelijk gewist Raar hé.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nu nog even iets geprobeerd, kan je dit nog even testen aub? Grtjs, Charlotte
Reputatie 1
Jammer, zelfde foutboodschap op verschillende browsers. Bedankt al voor je moeite.
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je de error voor je de login + paswoord gaat invoeren? Of krijg je deze als je je gaat inloggen zelf met je gegevens van je MyProximus account?
Reputatie 1
Als ik via "mijn producten" naar de Cloud-knop wil gaan moet ik noodzakelijkerwijze eerst inloggen zoniet kan ik mijn producten (waaronder Cloud) niet zien. Foutboodschap komt na aanklikken "cloudknop" op de "mijn producten" pagina.
Reputatie 1
Gelukt ! Ik ontving mail van Proximus met bevestiging van aanmaak Cloudaccount. Applicatie gedownload en probleemloos op de Cloud kunnen inloggen. Hartelijk dank Charlotte !!
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen! Heel fijne dag nog! Grtjs, Charlotte

Reageer