Beantwoord

lijnnummer niet erkend na verhuis

  • 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Wij zijn een 10-tal dagen geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning en hebben beroep gedaan op de verhuisdienst van Proximus om een nieuwe kabel aan te sluiten en de installatie/overdracht van onze bestaande modem/decoder uit te voeren. Na 10 dagen probleemloos tv kijken (alle opnames en geplande opnames bleken na de overdracht jammer genoeg wel allemaal verwijderd), vraagt de decoder ons plots het lijnnummer. Het oude lijnnummer wordt niet aanvaard en ook het nieuwe lijnnummer (we zijn verhuisd naar een andere zone) dat vermeld stond in de verhuisdocumenten wordt niet erkend. In sommige gevallen komt de melding dat de decoder niet geregistreerd werd. Daarnaast stel ik vast dat op mijn recente factuur en in MyProximus nog het oude adres en lijnnummer vermeld worden. Ook de Proximus Pickx app lijkt niet te werken.

Hoe krijg ik alles terug aan de praat en zorg ik ervoor dat Proximus met de juiste lijn-en adresgegevens werkt?

icon

Beste antwoord door HadewychT 13 November 2020, 12:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JulieVissers Het order is nog niet volledig doorgestroomd. Hiervoor heb ik een ticket opgemaakt voor onze IT-dienst.

De adressen heb ik aangepast. Dit zal wel nog even tijd nodig hebben om door te stromen naar MyProximus.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Uw lijn was nog niet helemaal correct geconfigureerd. Ik heb dit nu rechtgezet waardoor u het nieuwe nummer wel moet kunnen ingeven op de decoder. Ook de activatie van de Pickx-app is nu in orde. 

Ik laat je facturatie en My Proximus nog even verder nakijken door mijn collega’s. 

Reageer