Vraag

La chaine du pere Noël ook bij Proximus?

  • 23 November 2021
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik had gelezen dat Telenet tijdelijk de Franse zender aanbiedt, La chaine du pere Noël. 

Zal Proximus deze zender ook tijdelijk aanbieden? Of is dit weer een stunt enkel van Telenet? 

Vanaf 20 november lanceren we het Franstalige en tijdelijke kerstkanaal La Chaîne du Père Noël. Van 6 tot 22 uur (tot middernacht op 24 en 31 december) kan je er terecht voor een programma vol magie, humor en creativiteit. Animatieseries, films en studioprogramma’s, allemaal gepresenteerd door de Kerstman zelf! 

Timm1983


4 reacties

Beste Proximus.

Ik lees op het infokanaal dat Vice Tv Fr buiten jullie wil om gestopt is onlangs en jullie zijn nog op zoek naar een vervanger kunnen jullie dan ook tijdelijk La chaîne père Noël aanbieden? Zo hebben we toch al iets in de plaats.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +4

@Timm1983 Ik denk dat het al zichtbaar geweest zou zijn als wij het ook zouden uitzenden, maar heb voor de zekerheid je vraag doorgespeeld naar een bevoegde collega. 

Nog geen nieuws ondertussen, straks is Kerst voorbij, Ja dat dacht ik ook, ondertussen mooi wachten op een vervanger voor Vice TV FR die het basispakket buiten jullie wil om verlaten heeft.

Genoeg keuze aan andere Franse zenders voor het basispakket? Niet?

TMC, TFX, W9 of 6ter, mocht ik Proximus zijn bij mij zou dat zo lang niet duren om de abonnees iets in de plaats aan te bieden. Telenet loopt ondertussen voor op Proximus en jullie laten dit maar gebeuren, jammer.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +4

@Timm1983 Sorry dat ik het nog niet officieel bevestigd had, maar we zullen La Chaîne de Père Noel niet uitzenden. 

Wij hebben de Sinterklaasshow van Studio100 en een speciale uitzending voor Nieuwjaar als speciale uitzendingen. 

Achter de schermen zijn de onderhandelingen met andere zenders zeker ook bezig om het aanbod zo divers mogelijk te houden en goede vervangers te vinden voor de zenders die verdwijnen. Wanneer de nieuwe zenders beschikbaar zijn wordt dit natuurlijk zo snel moglijk gecommuniceerd. 

Reageer