Beantwoord

Kunnen opnames niet meer bekijken en tv gids ook niet meer.

  • 20 February 2020
  • 9 reacties
  • 2845 Bekeken

Sinds gisteren middag kunnen wij onze opnames niet meer bekijken. Als we op ‘Bibliotheek’ duwt, dan krijgen we geen opties meer voor onze opnames. Ook als we naar onze studio100 GO PASS willen gaan, is dit helaas ook niet mogelijk. 

Alsook sinds de morgen krijgen we onze tv-gids niet meer te zien. Dit is enorm ambetant.. 

 

Kunnen wij hier iets aan doen? We hebben onze box al gereset.. Dus daar ligt het al niet aan.. 

 

Mercikes! 

icon

Beste antwoord door Martin 27 January 2022, 20:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

decoder ook al eens herstart door zijn spanning even weg te nemen.

decoder ook al eens herstart door zijn spanning even weg te nemen.

Hebben we ondertussen ook al eens gedaan, volledig afzetten, paar minuten wachten en nog steeds niet. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Over welke decoder beschik je precies? Kan je onderstaande procedure even uitvoeren?

Reset V5C: 

 

Reset V6: 

 

Over welke decoder beschik je precies? Kan je onderstaande procedure even uitvoeren?

Reset V5C: 

 

Reset V6: 

 

Het Gaat om de V6 en we hebben dit filmpje al gedaan..

Reputatie 7
Badge +4

Maarten

 

De reden waarom ik dit voorstel is omdat ik dit niet zie doorkomen op de decoder.
De modem zelf is ook nog niet herstart sinds 28/1 om 8.19u.

Kan je even al je toestellen (modem, decoder en eventueel je draadloos systeem, als je draadloos werkt) uit de stroom trekken en stap voor stap terug insteken.
Eerst je modem herstarten, als deze volledig is herstart je draadloos systeem herstarten en vervolgens tot slot je decoder.

Wij hebben dit probleem momenteel ook… hoe kan dit opgelost worden?
Als ik klik op tv gids of het huisje zie ik de pagina niet openen, maar dan kan ik wel geen posten verzetten. Eenmaal ik dan terug op tv gids of huisje duw om zogezegd de pagina af te sluiten kan ik terug van tv post veranderen.  

heb je je toestellen al eens heropgestart 

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Tv net terug aangelegd en alles werkt terug zoals normaal…

Reputatie 7
Badge +5

@Stefaniesp Ik ben blij om te lezen dat @Martin je al heeft geholpen. Waarvoor dank!