Vraag

Krijg altijd de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx

  • 3 January 2022
  • 49 reacties
  • 2938 Bekeken

Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? 


49 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Godelieve Willy Ik zie op dit ogenblik 8 toestellen aangemeld staan die de Pickx app gebruiken waaronder verschillende Huawei 10. Kan je de eventuele overbodige eens verwijderen via het menu van je decoder : menu - instellingen - toestellen beheren. Kan je eens testen of het terug werkt nadat je het toestel waarop het niet werkt daar verwijderd hebt ? 

Reputatie 7
Badge +3

I o s  15.4.1

al twee maal beantwoordt

@FRANS_011  DaisyS wil weten welke versie van de Pickx App er op je toestel is geïnstalleerd

 

De recentste versie is  

  • 6.1.1

    5 apr. 2022

    Onze 6.1.1 update is uit! Met deze nieuwe versie hebben we onze Chromecast functionaliteit visueel geüpgraded. We bieden nu ook zoeksuggesties aan, die het eenvoudiger maken om films en series te zoeken op basis van acteur, regisseur of titel. We hebben ook enkele bugs en performantie problemen opgelost.

  • Proximus Pickx in de App Store (apple.com)

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Ik heb inderdaad de versie van de Pickx app nodig.

Bedankt @Pat52!

Reputatie 6
Badge +3

@Godelieve Willy als u uw klantennummer of lijnnummer kan toevoegen aan uw forumprofiel, kunnen we nakijken of alles juist gekoppeld staat

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de koppeling van Pickx opnieuw uitgevoerd met uw MyProximus account. Probeer eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de Pickx app om uit te testen of het nu werkt.

ik heb gedaan wat je gevraagd heb .Maar lukt nog steeds niet op mijn gsm

 

Beste, 

Hierbij laat ik u weten dat het probleem nog steeds niet opgelost is! 

Daar ik van het weekend u nog eens een bericht gestuurd heb en het antwoord gekregen heb dat er maandag iemand was die het ging nazien maar ik ook nog niets gehoord heb van iemand stel ik de vraag wat nu??? Groetjes Godelieve 

Er zit niks anders op dan afwachten tot iemand van de Proximus forummedewerkers hier je bericht opneemt, dus laat ons hopen dat het morgen het geval zal zijn.

Bedankt voor de info. 

Hoop het ook. 

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve Willy 

Op welk type Huawei toestel werkt het niet?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve Willy 

 

Tracht je de Pickx app te gebruiken op een IOS toestel of op een Android toestel of via een laptop?

 

Geert

Spijtig dat er geen reactie meer is op mijn vraag weet ook niet wat ik er moet van denken. Is dat proximus???? 

Om een 10 vroeger ging het

Ter info: nu zal er ook tijdens het weekend niemand meer reageren aangezien de Proximus forummedewerkers dan hier niet langskomen, dus zal het voor maandag zijn.
(De helpdesk blijft wel nog tijdens het weekend bereikbaar tot 22u)

Android toestel gsm 

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Kan je me vertellen welke versie van de app je hebt en met welk toestel je werkt?

kijk ook eens of het wel lukt via de webversie → http://pickx.be 

I pad mini 4 versie 15.4. Alle updates correct gedaan

dit heeft men mij ook reeds aan de telefoon gevraagd,sindsdien doodse stilte

andere srteamingdiensten werken wel en ook op adroid telefoon werkt pickx streaming correct.

is een probleem van de laatste maanden,voorheen ging alles goed

Martin, spijtig maar lukt nog steeds niet 

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Welke versie van iOS staat er op je toestel? 

Dat staat toch in mijn antwoord ?

versie 15.4.1

Dan best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Bedankt voor de hulp het gaat terug hoop dat het zo blijft. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 En welke versie van de Pickx app?

I o s  15.4.1

al twee maal beantwoordt

Reageer