Vraag

Krijg altijd de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx

  • 3 January 2022
  • 49 reacties
  • 2880 Bekeken

Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? 


49 reacties

Is hier al een oplossing voor?

Ondertussen al 4 maanden Proximus.

Nog steeds geen oplossing gevonden dit probleem op mijn toestel, een Samsung S23. 🙄

Ondertussen al 4 maanden Proximus.

Nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem op mijn toestel, een Samsung S23. 🙄

Reputatie 7
Badge +5

@LSO Kan je het nu nogmaals proberen?

Ik heb hier hetzelfde probleem dat streaming niet beschikbaar is vanop een Motorola met app versie PROD 7.0.1. Op http://pickx.tv werkt het wel. Ik heb geprobeerd apparaten te verwijderen maar op de decoder V9 vind ik in de instellingen geen optie om apparaten te beheren. In het begin van het abonnement heeft het even gewerkt (aug 22) daarna niet meer 

.

 

 

Bedankt

 

@FRANS_011  Ik heb het doorgegeven aan onze experten die op de hoogte zijn van het probleem en er volop aan bezig zijn.

Dankuwel,ik hoop dat na bijna vijf maanden het opgelost geraakt….’

Reputatie 5
Badge +2

@FRANS_011  Ik heb het doorgegeven aan onze experten die op de hoogte zijn van het probleem en er volop aan bezig zijn.

@FRANS_011  Zou je de pickx versie en ios versie kunnen doorsturen. Ik vraag dit opnieuw wegens er sinds april update zijn geweest voor zowel ios als pickx en dan kan ik het ineens mee doorgeven aan onze experten die met dit probleem bezig zijn.

Voor de zoveelste keer,pickx versie 6.11. ios 15.5

ook na de update van april heeft dit één keer een uurtje gewerkt.kan dus niet aan toestel liggen.

Reputatie 5
Badge +2

@FRANS_011  Zou je de pickx versie en ios versie kunnen doorsturen. Ik vraag dit opnieuw wegens er sinds april update zijn geweest voor zowel ios als pickx en dan kan ik het ineens mee doorgeven aan onze experten die met dit probleem bezig zijn.

  Versie  6.1.1

Al MAANDEN werkt live kijken via pickx app niet op i pad vorige  week heeft het even gewerkt ( ong 1 uurtje)

Heb het vermoeden dat het aan de capaciteit van tel lijn ligt,maar test wijst uit dat internetsnelheid goed is.

Via telefonische bijstand happy home heeft het heel even ( halve dag) gewerkt,dus aan de i pad kanhet niet liggen.ik ben dit grondig beu,betalen om…Niet de kunnen kijken,,,

respons proximus..NUL

  Versie  6.1.1

Pickx app versie. 833911 ( 6.11)

cc 120223311

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Ik heb inderdaad de versie van de Pickx app nodig.

Bedankt @Pat52!

Reputatie 7
Badge +3

I o s  15.4.1

al twee maal beantwoordt

@FRANS_011  DaisyS wil weten welke versie van de Pickx App er op je toestel is geïnstalleerd

 

De recentste versie is  

  • 6.1.1

    5 apr. 2022

    Onze 6.1.1 update is uit! Met deze nieuwe versie hebben we onze Chromecast functionaliteit visueel geüpgraded. We bieden nu ook zoeksuggesties aan, die het eenvoudiger maken om films en series te zoeken op basis van acteur, regisseur of titel. We hebben ook enkele bugs en performantie problemen opgelost.

  • Proximus Pickx in de App Store (apple.com)

I o s  15.4.1

al twee maal beantwoordt

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 En welke versie van de Pickx app?

Dat staat toch in mijn antwoord ?

versie 15.4.1

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Welke versie van iOS staat er op je toestel? 

I pad mini 4 versie 15.4. Alle updates correct gedaan

dit heeft men mij ook reeds aan de telefoon gevraagd,sindsdien doodse stilte

andere srteamingdiensten werken wel en ook op adroid telefoon werkt pickx streaming correct.

is een probleem van de laatste maanden,voorheen ging alles goed

Reputatie 7
Badge +5

@FRANS_011 Kan je me vertellen welke versie van de app je hebt en met welk toestel je werkt?

En wat ik mij altijd afvraag is waarom lukt het bij sommigen wel en bij anderen dan weer niet, dat kan toch bijna niet anders of dat het iets te maken heeft over welke server je bedient wordt????

Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? 

Werkt al maanden niet op i pad,met android geen probleem,vraag me af in welk jaar het gaat lukken !

Streamen via ipad al maanden niet mogelijk ! Al 45 jaar klant !

Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? 

Werkt inderdaad al maanden niet ! Héél frustrerend !

Bedankt voor de hulp het gaat terug hoop dat het zo blijft. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +4

@Godelieve Willy Ik zie op dit ogenblik 8 toestellen aangemeld staan die de Pickx app gebruiken waaronder verschillende Huawei 10. Kan je de eventuele overbodige eens verwijderen via het menu van je decoder : menu - instellingen - toestellen beheren. Kan je eens testen of het terug werkt nadat je het toestel waarop het niet werkt daar verwijderd hebt ? 

Reageer