Vraag

Krijg altijd de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx

  • 3 January 2022
  • 49 reacties
  • 2880 Bekeken

Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen? 


49 reacties

kijk ook eens of het wel lukt via de webversie → http://pickx.be 

Martin, spijtig maar lukt nog steeds niet 

Dan best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 2
Badge

Pickx app en zeker samen met streamen een melkkoe voor Proximus maar hoe lang moet de gebruiker nog betalen voor onbestaande service? 

Martin, spijtig maar lukt nog steeds niet 

In Myproximus staat Proximus Pickx toch vermeld want als dit niet geval is is Pickx nog niet gekoppeld aan je TV abo.

Reputatie 6
Badge +3

@Godelieve Willy als u uw klantennummer of lijnnummer kan toevoegen aan uw forumprofiel, kunnen we nakijken of alles juist gekoppeld staat

Kan niet op het forum 

Is gelukt tel staat er op 

@Godelieve Willy Morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om dit verder te bekijken

Alvast bedankt 

Beste kan nog steeds niet zien op gsm met pickx krijg nog steeds dezelfde melding dat stream niet beschikbaar is!!! 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de koppeling van Pickx opnieuw uitgevoerd met uw MyProximus account. Probeer eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de Pickx app om uit te testen of het nu werkt.

ik heb gedaan wat je gevraagd heb .Maar lukt nog steeds niet op mijn gsm

 

Spijtig dat er geen reactie meer is op mijn vraag weet ook niet wat ik er moet van denken. Is dat proximus???? 

Ter info: nu zal er ook tijdens het weekend niemand meer reageren aangezien de Proximus forummedewerkers dan hier niet langskomen, dus zal het voor maandag zijn.
(De helpdesk blijft wel nog tijdens het weekend bereikbaar tot 22u)

Beste, 

Hierbij laat ik u weten dat het probleem nog steeds niet opgelost is! 

Daar ik van het weekend u nog eens een bericht gestuurd heb en het antwoord gekregen heb dat er maandag iemand was die het ging nazien maar ik ook nog niets gehoord heb van iemand stel ik de vraag wat nu??? Groetjes Godelieve 

Er zit niks anders op dan afwachten tot iemand van de Proximus forummedewerkers hier je bericht opneemt, dus laat ons hopen dat het morgen het geval zal zijn.

Bedankt voor de info. 

Hoop het ook. 

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve Willy 

 

Tracht je de Pickx app te gebruiken op een IOS toestel of op een Android toestel of via een laptop?

 

Geert

Android toestel gsm 

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve Willy 

Werkt de pickxapp nog wel op de andere Huawei en Samsung toestellen?

 

Geert

Beste op samsung gaat het maar op Huawei niet daar het tot over enkele weken terug nog ging. 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve Willy 

Op welk type Huawei toestel werkt het niet?

 

Geert

Om een 10 vroeger ging het

Reputatie 7
Badge +4

@Godelieve Willy Ik zie op dit ogenblik 8 toestellen aangemeld staan die de Pickx app gebruiken waaronder verschillende Huawei 10. Kan je de eventuele overbodige eens verwijderen via het menu van je decoder : menu - instellingen - toestellen beheren. Kan je eens testen of het terug werkt nadat je het toestel waarop het niet werkt daar verwijderd hebt ? 

Reageer