Vraag

klachtendienst of email onbestaand

  • 14 December 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Beste, 

Ik heb sinds de nieuwe tv decoder aanhoudende problemen. 
Eenderzijds heb ik heel vaak dat de decoder op geen enkele toets reageert, waarna ik die dien te resetten.

Anderzijds heb ik heel vaak foutcodes bij het herstarten van een programma of het bekijken van opnames. 
Na meermaals contact blijven deze problemen aanslepen. 

Mijn pogingen bestaan uit:

telefonisch, verschillende lange gesprekken met als toppunt een wachtmuziek van 1u15 waarna het gesprek plots stopt. 
 

via de chat, met als hoogtepunt een 3 uur lang gesprek met telkens andere mensen.


mij laten terug bellen, waar ik dan via het doorschakelen niet bij de juiste mensen kom. 
 

Om geen verdere tijd te verspillen (en ook niet alles iedere keer te moeten uitleggen aan verschillende personen) zoek ik dus een manier om te mailen, maar na het invullen van de vragen komt er steeds op dat er enkel via chat of telefonisch contact kan. 
 

Hopelijk kan ik op deze manier een klachtendossier openen.

 

hopend op een oplossing,

Brecht

 

 

 

 


2 reacties

hiervoor is het best van ondertussen zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Stond al volledig ingevuld, toch bedankt! 

Reageer