Klacht opname Trigonometry

  • 13 July 2021
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben de verkeerde programmatie zo BEU!!!

Gezellig op BBC FIRST naar Trigonometry aan het kijken en blijkt dat afl 7 van do 4 maart om 23u blijkbaar niet is uitgezonden…

DIT IS ZO FRUSTREREND. 

Ik tel de maanden af om mijn contract bij jullie te kunnen opzeggen. 


9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Als dat programma niet werd uitgezonden dan ligt dat aan de zender en niet aan de provider die fungeert gewoon als doorgeefluik voor de zenders.

Overstappen naar een andere provider zal dus niet helpen want het probleem zal hetzelfde zijn.

ik denk ook niet dat iemand dit als kritiek beschouwd, maar  ik  wou gewoon weten wat je juist bedoelde want een serie opnemen neemt uiteraard alles op zelf de herhalingen waarop er ook veel kritiek hebben waarom dit niet kan vermeden worden op één of andere manier, dus dat is dan weer de reden dat sommigen niet willen opnemen als serie!

Reputatie 4
Badge +2

advies: programmeer opname van de uitzending  en kies “serie opnemen”, dan heb je ze altijd, wanneer men ze ook uitzendt. 

Kan niet goed volgen, als ik het goed begrijp werd een episode niet uitgezonden hoe wordt die dan bij “serie opnemen”  wel opgenomen, tenzij de episode uiteindelijk zou heruitgezonden worden, is het dat wat je bedoelt.

Reputatie 4
Badge +2

Een niet uitgezonden episode wordt niet opgenomen, maar indien ze op een ander tijdstip wordt uitgezonden wordt ze wel opgenomen bij “serie opnemen”. Indien je een aflevering programmeert op een bepaald uur (geen “serie opnemen”) en er wordt iets anders uitgezonden op dat uur dan heb je geen geluk en wordt het andere programma opgenomen.Dat is althans mijn ervaring. Het was overigens maar een tip die ik gaf, geen kritiek.

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Zoals hierboven al werd gemeld door @Alexander hebben wij geen invloed op wat er wordt uitgezonden.

Reputatie 1

Ik programmeer altijd 'serie opnemen' dus dat zou eigenlijk geen probleem mogen geven. Bij Telenet daar zelden of nooit problemen mee gehad, nu constant…

Vooral op NatGeoWild  meestal een totaal ander programma dan wat gepland stond om op te nemen... Hier kan je zelfs niet 'serie opnemen'...

Inderdaad wel heel vervelend dat je bij 'serie opnemen ' niet kan zeggen 'enkel dit seizoen' opnemen of verwijderen, en ook dat de herhalingen telkens opnieuw worden opgenomen als je de aflevering(en) die je hebt gezien al hebt gewist.

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Ik begrijp dat dit vervelend is maar wij krijgen de planning doorgestuurd om deze te publiceren in de tv-gids. Als zij iets aan de planning veranderen en ons dat niet doorgeven kunnen wij niks veranderen.

Ik weet niet of dit iets te maken heeft met jou probleem, maar ik heb opgemerkt dat er op BBC Entertainment een verschil van 1 uur is tussen de tv gids en de uitzending. Blijkbaar zijn de uren in de tv gids, de uitzenduren in Engeland (1 uur vroeger) en niet de Belgische. Bvb, nu om 13h50, is er het programma “Doctors” dat in de gids geprogrammeerd is tussen 12h30 en 13h.

Reageer