Beantwoord

Klacht betreffende storingen

  • 10 January 2018
  • 7 reacties
  • 608 Bekeken

Beste,


Het is inderdaad algemeen geweten dat er op dit moment problemen zijn bij Proximus, maar ik wil toch even persoonlijk mijn ongenoegen uiten.
Het volstaat niet dat de apparatuur bij tijd en wijle moet heropgestart en nog maar eens gereset, ... worden, nu is er al dagen een algemeen probleem.
Al 3 avonden op rij moeten wij ofwel geen tv kijken, of niet naar bepaalde zenders, of vlieg je door storingen plots naar het eind van het programma als je uitgesteld aan het kijken bent.
Wij zijn hard werkende mensen en tv is onze ontspanning aan het eind van een drukke dag.
Jullie hadden misschien beter geïnvesteerd in een degelijke service aan de gewone mens, dan aan het alleenrecht om studio 100 te mogen uitzenden?
Of misschien moeten wij maar de conclusie maken en, aangezien we toch geen kleine kinderen meer in huis hebben, de overstap maken naar een andere provider?
De facturen betalen wij altijd stipt. Mogen we nu in de toekomst ook te laat of niet betalen omdat er een storing is? Dan bieden we jullie nl. exact dezelfde service als wat jullie ons aanbieden.
Ik mag hopen dat er
snel een oplossing komt voor de problemen
een deftige compensatie volgt die geen maanden op zich laat wachten.

Uw (?) ontevreden klant,Els
icon

Beste antwoord door KoenN 11 January 2018, 10:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Els,
Ik begrijp dat dit zeer vervelend was dat er algemene problemen waren.

We hebben alles in het werk gesteld om dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Nu gaan we voor al onze klanten gedurende 2 weken gratis extra betalende zenders activeren als compensatie.

Hiervan zal je nog een bericht krijgen op uw Tv toestel.

Alvast de excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik wou hier toch nog eens op reageren.

Een personeelslid van ons kan normaal van thuis uit werken.
Maar internet en telefoon liggen al 4 dagen uit.
Nog van voor de "grote storing" bekend raakte.

Die persoon moet nu 1 uur en 30 minuten rijden met de wagen om op kantoor te geraken.
's Avonds kan die nog eens hetzelfde doen in de andere richting.
Aangezien de persoon verplichtingen heeft moet die op tijd thuis zijn.
Dus het aantal gewerkte uren komen door de verplaatsing uit op +/- 5 uur per dag.
's Avond haalt hij die uren beetje in (voor zover dit mogelijk is zonder internet)
Uiteindelijk is er al meer dan een werkdag aan verloren werkuren omwille van die storing.
Dit gaat 2 weken Belgacom TV niet kunnen compenseren.
Hij heeft zelfs geen Belgacom TV !!

Trouwens wat voor een PROMO stunt is dat... 2 weken alle betalende kanalen geven.
Jullie hopen er gewoon nadien extra abonnementen mee in de wacht te slepen.

Wij laten het hier niet bij ... ik hoop dat andere mensen er ook zo over denken.
Uw (?) ontevreden klant,VAN HOECKE AUTOMATION
TUI: Je zal het mss al geprobeerd hebben, maar helpt een reset van de bbox3 niet om terug internet binnen te krijgen.
zie voor resetten bbox hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/personal/welcome-on-support/internet/internet-at-home/advanced-settings/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html
Beste KoenN,

Zeer vervelend WAS zegt u? Ondertussen donderdagavond ... ik heb welgeteld 20 minuutjes tv gekeken en alweer geen verbinding meer ... Wanneer raakt dit nu eens definitief opgelost? 2 weken gratis betalende zenders? Wat mij betreft is dat al lang niet meer voldoende.

Groeten,
Els
Reputatie 7
Badge +4
Beste Tom, als deze storing dan niet voortkomt van deze panne en reeds enkele dagen duurt heeft jullie personeelslid dan reeds contact gehad met de technische dienst om dit op te lossen?Zoja,van wanneer tot wanneer heeft deze storing geduurd? Groetjes Freya
Beste,

Het is nog steeds niet in orde.. morgen zouden ze eens in de auto stappen en langskomen.
Want nu blijkt dat het toch geen administratieve fout is.. maar dan toch technisch.
Proximus moet leren problemen oplossen ! De service is nog steeds slecht ! Wat een misleidende belofte van jullie C.E.O !

Reageer