Het is inderdaad algemeen geweten dat er op dit moment problemen zijn bij Proximus, maar ik wil toch even persoonlijk mijn ongenoegen uiten.
Het volstaat niet dat de apparatuur bij tijd en wijle moet heropgestart en nog maar eens gereset, ... worden, nu is er al dagen een algemeen probleem.
Al 3 avonden op rij moeten wij ofwel geen tv kijken, of niet naar bepaalde zenders, of vlieg je door storingen plots naar het eind van het programma als je uitgesteld aan het kijken bent.
Wij zijn hard werkende mensen en tv is onze ontspanning aan het eind van een drukke dag.
Jullie hadden misschien beter geïnvesteerd in een degelijke service aan de gewone mens, dan aan het alleenrecht om studio 100 te mogen uitzenden?
Of misschien moeten wij maar de conclusie maken en, aangezien we toch geen kleine kinderen meer in huis hebben, de overstap maken naar een andere provider?
De facturen betalen wij altijd stipt. Mogen we nu in de toekomst ook te laat of niet betalen omdat er een storing is? Dan bieden we jullie nl. exact dezelfde service als wat jullie ons aanbieden.
Ik mag hopen dat er
snel een oplossing komt voor de problemen
een deftige compensatie volgt die geen maanden op zich laat wachten.
Uw (?) ontevreden klant,Els
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel