klacht

  • 16 February 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

beste,

ik kreeg vandaag een brief van een van uw medewerkers met de mededeling dat hij was langs geweest op 08/02/2023 en in detail wat hij gedaan heeft. Dit is pertinent onjuist, er is niemand langs gekomen, er heeft wel iemand gebeld en ons iets gezegd wat we moesten doen, maar dat was onjuist.

Het was, volgens de brief, een zeker Geoffrey

Ik vind het onaanvaardbaar dat iemand zo’ n leugens durft te sturen

mvg

Mieke


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@moekemieke Ik vind de afspraak inderdaad terug met de afmelding van de technieker. Ik heb hem gecontacteerd voor meer uitleg. Hij bevestigt me inderdaad dat hij u telefonisch gecontacteerd heeft en niet ter plaatse geweest is. 

Is het probleem ondertussen dan opgelost of nog niet ? 

@moekemieke TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen behandelen : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer