Vraag

klacht

  • 27 January 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik zou graag weten waar ik een klacht kan indienen bij proximus.

gisteren morgen 26/01/2023 is hier tijdens het plaatsen van nutsleidingen een leiding beschadigd waardoor we geen internet en TV meer hebben. Hierop heb ik onmiddelijk contact opgenomen met de klantendienst die vandaag een technieker langs gestuurd hebben.

eenmaal die vandaag 27/01/2023 aankwam melde hij dat het probleem niet binnen zit maar buiten wat ik ook al donderdag gemeld had aan de telefoon. hiervoor kon de technieker geen afspraak voor maken om dit te herstellen. Hij zei dat ik ging gecontacteerd worden voor af te spreken.

Na een tijdje heb ik zelf terug contact opgenomen en wisten mijn te vertellen dat de herstelling maar pas 31/01/2023 zal uitgevoerd worden, hierop heb ik geantwoord dat al onze verlichting en verwarming van het het via het internet verloopt. het antwoord “ daar kunnen we jammer genoeg niets aan doen”

aangezien ik ook geen gsm via mijn abonnement  heb kunnen ze mij ook geen gratis 4G bij geven .

dus wij zitten hier nog tot en met 31/01/2023 zonder verlichting en verwarming met 4 kleine kinderen.

gewoon schandalig !!!!!

de dagen dat ik dan geen gebruik van de diensten kon maken gaan ze dan in mindering brengen waar ik nu niets aan heb zonder verlichting TV internet en verwarming !!!!!!


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik begrijp uw frustratie, maar je moet toch beseffen dat jij geen “SLA” hebt met Proximus, maar als particulier een “best effort” verbintenis hebt.

Met andere woorden: Proximus gaat zijn “uiterste best” doen om jouw probleem op te lossen.

 

Ik wil niet moeilijk doen, maar een business klant, of iemand die volledig afhankelijk is van zijn internet verbinding, heeft een “SLA” (service level agreement) met zijn provider, of zorgt ervoor dat hij een back-up oplossing heeft.

 @Bjorn.V Ik geef je ondertussen deze info mee:
(want de PX forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend om je klacht door te geven aan de bevoegde personen.)

  De enigste manier die PX opgeeft is langs deze weg → Een klacht indienen via telefoon of per e-mail | Proximus !

NB: een compensatie kan pas bepaald worden nadat het probleem opgelost is.

Reageer