Vraag

klaagmuur Jerusalem

  • 6 February 2021
  • 13 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Wanneer ik dit forum bekijk heb ik niet de indruk dat er ook effectief iets gedaan wordt met de klachten, de problemen. In Jerusalem kan je voor de muur gaan staan heeft evenveel effectof zou God beter luistere dan Proximus ???


13 reacties

Luisteren wel maar dat is ook alles :relaxed:

Reputatie 4
Badge +2

ik vind dat het hier nog wel meevalt. al een paar keer goed geholpen .

Dat vind ik inderdaad ook maar iemand die lang moeten wachten op een antwoord begint daar natuurlijk anders over te denken…. 

Reputatie 4
Badge +2

duurt soms wel lang . maar ik denk dat de mensen hier ook nog een andere job hebben bij proximus.

niet altijd beschikbaar voor het forum.

iedereen heeft zijn meer specifieke specialiteit en als die op bepaalde dagen niet aanwezig zijn dan moet je natuurlijk wat langer afwachten.

Reputatie 2
Badge

Op dit forum lees ik vaak : het is nu laat , het is weekend etc. Ik kan begrijpen dat er veel problemen toekomen bij Proximus. Er zit daar niet iemand te wachten tot ik mijn probleem uit.

 Maar na dagen , weken , maanden voor sommige van mijn problemen had ik toch graag een oplossing gezien .Pickx is volgens mij erg snel in mekaar geflanst . Zit vol fouten. De rekening krijg je dan achteraf. Het werkt niet naar behoren en problemen worden niet aangepakt

Reputatie 3
Badge

Het zou een enorme verbetering zijn indien Proximus zelf pro-actief iets zou doorgeven.  Vaak is er op het forum reeds uren een discussie bezig over het wel of niet werken van een dienst. Bvb Pickx.  Je begint dan apps te herinstalleren en eigenlijk was het gewoon…   afwachten.

Onvoorziene dingen zullen er altijd zijn, maar nu lees je te vaak.: oh, is er een probleem, we zullen eens zien.  Uiteraard is men dan al lang zelf op de hoogte.   Er wordt dan toch wel vaak banaal over gedaan alsof het over peanuts gaat, maar voor velen wel degelijk een frustratie.
 

Ik heb gemerkt dat de app van Telenet ook slechts een beoordeling van 2,1 krijgt op 5.  Pickx scoort dan nog beter. Dit zijn natuurlijk maar beoordelingen. Het mag/kan altijd beter !

Het probleem is ook dat het niet altijd voor iedereen het zelfde is als oplossing, omdat je nu het vb. Pickx aanhaalt, bij sommigen is het gewoon wachten en ‘t komt in orde, dan bij anderen komt het niet in orde en moeten blijven wachten tot ze toch eerst opnieuw moeten installeren en het dan in orde blijft , dan heb je er nog dat het bij pas bij opnieuw installeren het in orde komt maar het af en toe weer niet meer werkt, de vraag is dus bij wie van deze gevallen behoor ik nu, en moet ik het nu toch proberen door opnieuw te installeren of niet.
In ieder geval ik persoonlijk twijfel niet en wacht niet tot ze mij voorstellen om opnieuw te installeren ik doe het gewoon bij problemen en als het dan niet helpt dan ben ik wel nog geen stap verder tov van iemand die afwacht maar in het ander geval als het in orde komt bij opnieuw installeren ben ik terug vertrokken en ben ik wel een stap voor!
Maar dat Proximus zoveel mogelijk uitleg zou moeten geven omtrent een probleem daar ben ik 100% mee akkoord, natuurlijk zullen ze ook niet altijd direct weten waar het probleem zich juist voordoet en moeten ze zelf eerst de tijd hebben om de fouten op te sporen, dan kunnen ze natuurlijk wel al melden dat ze ermee bezig zijn, maar of iedereen daarmee zal genoegen nemen is weer een andere vraag, want de meesten willen horen wanneer het het zal opgelost zijn en het zeer vlug opgelost zal zijn, dat zou ik ook wel graag hebben, maar de praktijk denkt daar som heel anders over …..

Reputatie 5

Geachte @Martin
Je doet wel altijd je best om Proximus er goed te laten uitkomen! Je uitleg doet er niet toe. Breng je een decoder op de markt zorg er dan voor dat die voldoende getest is en dat alles werkt naar behoren. Kleine foutjes kunnen altijd maar altijd maar  moeten resetten of je favoriete antwoord de stekker er een paar seconden uittrekken tja... Ik ken verschillende mensen die Telenet hebben en dit nog nooit hebben moeten doen. Die staan al jaren aan zonder meer. En de oplossing voor de pickx app die je altijd voorstelt is ook zoiets.Ik heb nog geen enkele app moeten opnieuw installeren om deze te laten werken. Vtm go,Netflix, Prime,Vrtnu en ik kan nog een tijdje doorgaan. Nog geen enkele keer en die blijven werken.En die pickx app,ik ga hier niet opsommen wat ik allemaal al geprobeerd heb om het casten te laten werken.En ondersteuning is er ook niet. Het lijkt wel of dat tv ontwikkelteam geen enkele verantwoordelijkheid moet afleggen. Ik zal eens een voorbeeld geven hoe het wel moet. Verleden week was er een probleem bij Vtm go. Ik stuur een mail met de foutcode en uitleg dat de live stream telkens stopte na een paar seconden. 2 dagen later een antwoord dat er een oplossing was voor het probleem en ondertussen had ik al een update van de app binnen en alles werkt terug perfect.En dit zonder de app opnieuw te moeten installeren. Bij jullie krijg je nog geen antwoord. Ach ja hier op,het forum wel,dat ze het gaan doorgeven,synoniem met je hoort er nooit nog iets van. @wimmer  Bedankt om deze klaagmuur op te starten zodat we nog eens onze frustraties kwijt kunnen.

Nee dat heeft er niks mee te maken ik heb geen enkel reden om Proximus er goed te laten uitkomen en ik ben er volledig mee akkoord dat ieder bedrijf maar pas zou mogen een product op de makt brengen als het voldoende uitgetest geweest is en goed werkt, wie zou er trouwens van een ander idee zijn.
Wat ik bedoel is al je eens met een product zit waar regelmatig eens mankementen naar boven komen het ook niet zo evident is om dit in één twee drie op te lossen wat de meesten en ik ook trouwens, dan verwachten dat het in de kortste keren moet opgelost worden, maart dat lukt niet altijd zo maar en kan zelfs leiden tot het opdoeken van een product, dus dat ik hier Proximus wil goed laten uitkomen dat absoluut niet zo en moest dit bij een ander bedrijf voorvallen dan zou ik evengoed het zelfde gezegd hebben, trouwens als ik er van overtuigd ben dat het de spuitgaten uitloopt dan ben ik weg naar een ander zo simpel is dit bij mij of dit bedrijf nu Proximus of Telenet of gelijk welk ander is zelf al besef ik heel goed wat het is voor een firma om sommige problemen op te lossen dat maakt niet uit dan ben ik weg.

Men mag niet vergeten dat dit forum idd een vraagbaak is voor de problemen die mensen ondervinden en die niet opgelost geraken, vandaar ook dat het als klaagmuur dienst doet. Aan een “slechte” lijn valt technisch ook niet veel te doen, helaas. Ik heb een stokoude telefoonlijn met bloot liggende draden (cat whiskers) maar die is pijlsnel, begrijpe wie kan! maar ik draai al jaaaren op de hoogst haalbare snelheid (85/25 of zoiets)
Maar ik heb maar zelden echt een probleem gehad met PX maar soms moet ge u eens roeren. Mijn voordeel is dat ik weet hoe sommige dingen werken en hoe fouten dienen vastgesteld aan de thuisinfrastructuur. Nog geen week geleden valt zo mijn V5C decoder uit. Duidelijk niet de algemene functies maar het HDMI signaaluitgang die wegvalt cq “kapot” is … help desk gebeld, zaak klaar uitgelegd, minder dan 24 uur later is mijn V5C omgeruild voor een V6 en is die in functie. Geen poot buitenshuis gezet. ‘k Zou dus niet weten waarover ik zou moeten klagen! :wink:

Reputatie 7
Badge +1

Heb op zich niet te klagen. Enigste waarin ik teleurgesteld ben is in het televisie pakket basis. Omzetten van SD naar HD van de Engelse en Duitse zenders. Zender Fox en Eurosport 2 niet in het basis pakket. Telenet heeft nu een open sportzender toegevoegd voor al haar klanten met verschillende sporten, incl Engels en Nederlands voetbal. PX heeft haar Pickx sportzender met alleen veldrijden. Daar zouden ze een open sport zender van kunnen maken zoals TN 😷😉🤗

Reputatie 4
Badge +2

dat is juist . basis aanbod tv kan een stuk beter ...

Reageer