Vraag

Kijken naar Pickx op pc zonder dat Pickx blokkeert?


Reputatie 2
Badge

Dag Proximus,

 

Jullie hebben nu reeds geruime tijd het gedrocht Pickx op ons losgelaten. Moet kunnen, maar ik kan na al die (veel te lange) tijd nog steeds niet deftig kijken naar tv op mijn pc (desktop!)

Om de 5 voet hangt dat spel, en moet ik een complete reload doen van gans dat Pickx-gedoe om 5 voet langer te kunnen kijken!

Ik heb afgelopen weekend naar 6 afleveringen (non-stop) van Expeditie Robinson gekeken op de site van Vier. Guess what? Geen enkele keer werd de streaming onderbroken!

Het wordt dringend tijd dat jullie eens redelijk werk maken van jullie product!

En dan ook nog willen deel uitmaken van wat een Vlaamse Netflix moet worden?

Met hetgeen jullie op de pc-gebruikers loslaten, mag ik ernstig aannemen dat jullie een grap maakten?

 

Groet,

 

fic.


13 reacties

Badge

Ola!!!

Ben blijkbaar niet de enige!!!

 

Reputatie 2
Badge

Zelfs al ben ik de enige… Als er ook maar één iemand geen waar krijgt voor zijn prijs, dan schort er wat aan het product! Dat weten ze bij Proximus al langer dan vandaag, en ze doen er verdomme geen kloten aan.

Ach… Je krijgt zo’n Proximus-liefhebber aan je rekker, die je vraagt dit en dat eens te doen… (met alle respect Martin!!!)

Bullshit!

In ‘t beste geval krijg je een effectieve medewerker op een repliek, die de lijn eens getest heeft en geen problemen gevonden heeft.

Waaruit ze dan doodleuk concluderen dat de schuld bij jou ligt!

Gedaan met spelen, Proximus. Laat het werken of stop ermee!

 

Badge

Nog 4 weken en ben terug thuis...weet wat me te doen staat…

 

Reputatie 7
Badge +4

@fic66 werkt dit via je smartphone of tablet wel zonder problemen?

Badge

Eigenlijk mag je nog niet klagen, bij u werkt het af en toe.

Ik heb al 14 dagen geen beeld meer.

het ligt aan de provider hier…

heb daar contact mee opgenomen….ai….

 

I can not do anything with that, it is not something like tv stream faulty. Our public IP changed as we moved from Movistar line to Vodafone. Vodafone defiantly inside Europe union, but anyway I not able to change regulation

 

There is no any problem with Vodafone, We get range of Static IPs and all work perfect. IP addresses belong the Vodafone Spain, you can see it on picture. We have 1000s client and all working, I'm happy to help in any technical issue, but it is not technical and it shows your are connected but something wrong with regulation. If your TV provider think this problem can be fixed technically on our side, let him contact me and advise.  Also, please keep in mind that all IP TV is illegal and governments all around the world and maybe it effect your tv provider

 

It same as UK sky, it will work until you are in UK, but if you are abroad it will not work.  Again, all this not important for me. If I can help I will be happy to do this, but with information you provided it is not related to our network. You can test you have internet connection and you can stream online on you phone or laptop with no problem  on our network we have about 5 different IP TV providers and all of them are good. So, if your IP TV provider tell you it something wrong on our side let him advise us, but if they no idea what is going on I would ask to not blame on us. We just internet provider and we do not block anything.

 

Maybe there changed some regulation. Please contact your tv provider and for advise, but proper one and not just blame on somebody else.

 

Heb dat via chat doorgestuurd, denk dat ze daar in slaap gevallen zijn, al een uur staat die chat open...

Badge

Via smartphone, naar live tv, zelfs geen beeldjes meer.

Badge

Overgeschakeld naar 4G, werkt wel de app.Terug op internet werkt ook terug de app.

Website, weer het zelfde.

Oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt ! Omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven tot de app binnen de Europese Unie. Geef de app toegang tot (geo)lokalisatie. Anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is.

 

Badge

Ah, eindelijk toegeving dat er een probleem is.

Goeiedag , momenteel is er een algemeen probleem, niet enkel met Proximus klanten, maar ook met andere providers, en zullen het nodige doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Eventueel iets anders waarmee we je kunnen helpen? :slightly_smiling_face:

Ondertussen is inderdaad gebleken dat het een algemene panne betreft, op het ogenblik dat je de storing met de Pickx app had doorgegeven was daar nog geens prake van, vandaar dat we dit toen nog als afzonderlijke storingen dienden te behandelen.

Deze uitleg stemt me weer niet tevreden, want ik zit al 14 dagen met dat probleem.

Denk dat ze gewoon van mijn gezaag af willen, voor efkes dan...

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 het algemeen probleem momenteel heeft hier volledig niets mee te maken. Het probleem betreft Proximus nummers in het buitenland die even geen netwerk hadden. Dit probleem is ondertussen verholpen. 

Reputatie 2
Badge

@Charlotte.D  Martin heeft me dat enkele maanden terug ook al gevraagd, en toen heb ik het eens op mijn tablet geprobeerd. Dat lukte zowaar. Ik heb het wel maar een kwartier lang geprobeerd, dus het kan puur toeval geweest zijn dat het zolang lukte!?

Ik heb evenwel geen zin om continu mijn tablet naast/onder mijn monitor te plaatsen.

Die streaming service van Proximus komt in elk geval nog niet aan de enkels van streaming-sites als Netflix, en ja… zelfs niet dicht in de buurt van de streamingdienst van Vier en/of vtm.go.

Netflix en Vier haperen geen moment! VTM Go af en toe, maar dat herpakt zich na enkele seconden. Pickx daarentegen blijft gewoon dood, eens het hapert...

Geef gewoon eens toe dat Pickx één groot probleemgeval is voor gebruik op een desktop-PC!

Met vriendelijke groeten!

 

Het is precies of de pickx app meer performances vraagt aan de PC dan bvb Neflix en Vier enz…

Want op een oude PC hier heb ik ook problemen maar bvb op mijn HP Envy laptop hen ik totaal geen probleem met Pickx.

Reputatie 2
Badge

Moet iedereen nu een nieuwe PC aanschaffen die jonger dan 3 jaar oud is? Juist omdat Proximus een scheet gelaten heeft die behoorlijk stinkt???

daarom niet maar bij mijn oude pc ( al een oud beestje) zijn o.a de hardware prestaties niet zo denderend, het is niet alleen pickx ook andere toepassingen draaien niet altijd even vlot.

Reageer