Kunnen sinds zondag in spanje Pickx niet openen op iPhone en iPad
Beste Daisy, ik weet niet wat er aan veranderd was .Maar uw raad heeft alles opgelost
amai : dikke proficiat !!!
verdiend een pluim 👏👏👏
If you'd like to disable Apple single sign-on, all you have to do is open the Settings app, go to Accounts > TV Provider, and select Sign Out. After you sign out, apps will revert to individual authentication options.
Hierna dien je opnieuw in te loggen op de Pickx app en geen goedkeuring te geven aan je IOS toestel.
single sign on ? Nooit van gehoord 😄waar vind ik dat om te deactiveren? Dank bij voorbaat
is wel erg dat dit niet werkt hè
Bedankt voor de moeite. Ik hen de sop verwijderd en terug geopend naar tevergeefs

Ik die regelmatig mijn updates .
telefonisch heb ik van Proximus te horen gekregen dat er problemen waren met Pickx en Apple . Maar het lukt wel op mijn macbookpro Dus dat is het ook niet
ik heb even je profile voor pickx geupdate, kan je de app nu nog even proberen ?
Ik die regelmatig mijn updates .
telefonisch heb ik van Proximus te horen gekregen dat er problemen waren met Pickx en Apple . Maar het lukt wel op mijn macbookpro Dus dat is het ook niet
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.