Beantwoord

Kan niet inloggen pickx

  • 15 September 2023
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Beste,

 

Ik kan niet inloggen via pickx.  Ik krijg de foutmelding.  Er lijkt een probleem te zijn met je accout

icon

Beste antwoord door GeertC 27 September 2023, 16:24

Bekijk origineel

7 reacties

@paulmey Ter info:

in het weekend komt hier niemand van PX zelf langs.

Lukt het ook niet als je op laptop/pc probeert in te loggen op http://pickx.be 

tijdens het weekend kun je indien gewenst ook bellen naar helpdesk 080022800

 

kan je nog inloggen op myproximus want anders heb mss een gelijkaardig probleem als 

hier→ inloggen op pickx app en myproximus lukt niet meer | Proximus Forum

Ik kan inloggen op MyProximus dus dat is niet het probleem. 

Via mijn laptop en andere mobiele toestellen had ik het ook al getest.  Dit waren de eerste stappn die ik had gedaan alvorens een vraag te stellen ;).  Dus er moet achterliggend in de Proximus systemn  iets zijn waardoor ik niet kan inloggen.   Kan een medewerker van Proximus dit morgen asap bekijken.

Reputatie 7
Badge +5

@paulmey Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Mijn gsm was al reeds ingevuld in mijn profiel. Misschien moeten jullie eerst eens deftig kijken alvorens verder te vragen.  Dit blijft aanslepen.

Reputatie 7
Badge +3

@paulmey 

log je in met de gebruikersnaam die begint met fc…?

 

Geert

Neen met meynen….. etc.

Reputatie 7
Badge +3

@paulmey 

Normaal zou het nu in orde moeten zijn op meynen…

Heb je het al kunnen uittesten?

 

Geert

Reageer