Beantwoord

Kan niet inloggen


Beste,

Ik kan niet inloggen op mijn Samsung Galaxy S20 FE Android 11op de Pickx app. Ik krijg melding dat mijn inlog gegevens niet correct zijn. Deze werken wel op mijn Apple tablet.

Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook al eens de wifi uit en aan gezet, maar ik blijf dezelfde melding ontvangen.

Mvg

icon

Beste antwoord door HadewychT 19 March 2021, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

In afwachting dat een Prox medewerker reageert ,  best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion Ik heb hier een ticket voor aangemaakt.Van zodra ik een antwoord heb kom ik hier op terug.

 

Beste,

Op mijn iPad met iOS 14.4 werkt Pickx ook al een 3 tal dagen niet meer. ik krijg volgende melding “ Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. “ Al geprobeerd om uit te loggen met de Single sign on in de instellingen. Maar het probleem is niet opgelost.

FYI: pas maandag komt hier iemand van Prox zelf terug langs

Wanneer zal dit probleem opgelost worden? Werkt nog altijd niet op beide toestellen.

Zeg, Proximus, ga je er blijven mee rammelen? Ik kan nu ook geen exclusive content meer lezen op HLN.

Mijn factuur zullen jullie wel blijven aanrekenen aan de volle pot é!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion Excuses voor het late antwoord.  Wij zijn niet alle dagen actief op het forum.
Zowel je koppeling voor de Pickx app als voor E-press is in orde. 

Kan je dit eens testen? 

@DaisyS Mijn Pickx werkt terug op de iPad en in mijn PC browser. Maar op mijn Samsung GSM krijg ik nog altijd melding dat mijn inlog gegevens niet correct zijn, als ook kan ik ook nog geen exclusive content lezen op HLN.

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion De koppeling voor HLN is hier helemaal in orde. Je kan best eens contact opnemen met HLN zelf om te informeren of daar alles nog correct staat. 

Welke versie van de app heb je op je samsung staan? 

@DaisyS De app versie van Pickx is 5.5.3

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion De app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen? Heb je dit na dat ik de koppeling opnieuw heb gemaakt nogmaals gedaan?

@DaisyS Ja ik heb de app nog eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De melding blijft uw inlog gegevens zijn niet correct. Ik heb het een paar keer geprobeerd met invullen met een passwordmanager als ook een paar keer met handmatig ingetypt maar ik kan niet inloggen.

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion Ik heb bij de engineers eens geinformeerd ivm de problemen met je Samsung toestel, van zodra ik antwoord heb kom ik hier uiteraard op terug.

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion Ik heb nog een extra vraag voor je. Log je in met je Myproximus login op je IOS toestellen en via de webbrowsers? 

 

@DaisyS Ja ik log in met mijn Myproximus account

@DaisyS Ik heb HLN gecontacteerd ivm mijn exclusieve content en deze mail heb ik terug gekregen,

De activatie lukt niet als ik deze stappen volg.

 

 

 

 

 

HL_header.png

Beste David,

 

Bedankt voor uw mail.


Bij nazicht van uw gegevens zien wij inderdaad dat u genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij zien ook dat dit vanuit Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).

 

Gelieve onderstaande werkwijze te vervolledigen via een laptop of PC.


Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:

1. U kan uw profiel zelf activeren via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Hierbij de stappen om het digitaal abonnement via Proximus te activeren:

- Via de link hln.be/proximus komt u op de juiste pagina.

- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?

- Druk op de purpere button met MyProximus login

- Je komt dan op de volgende pagina.

Je
hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je e-mailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.


Er
wordt dan direct een digitaal abonnement via Proximus geregeld op Het Laatste Nieuws


2. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent en dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen.


3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij u de GID code mee te geven om uw aanvraag terug te vinden. Deze kan u na activatie bij de dienst van Proxmus navragen.


Wij horen graag snel terug van u!



Tot binnenkort!
Nick
Lezersservice Het Laatste Nieuws

 

 

AD

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Devotedscorpion Voor uw HLN-profiel heb ik hier een kleine aanpassing gedaan. Er is in ieder geval geen annulering van uw abbonement. Kan u eens testen of het nu gaat ? Indien niet zullen wij contact opnemen met HLN om te zien waar de koppeling juist fout loopt. 

Ivm uw pickxapp zijn ze bezig om dit in orde te maken (ticket IM11233512 ) 

@HadewychT Ik kan nog altijd geen exclusieve content zien. Ik heb uitgelogd en terug aangemeld maar het probleem blijft hetzelfde. 

Reputatie 7
Badge +5

@Devotedscorpion Kan je nog eens proberen met je Samsung toestel in te loggen op de Pickx app?

Reputatie 7
Badge +4

@HadewychT Ik kan nog altijd geen exclusieve content zien. Ik heb uitgelogd en terug aangemeld maar het probleem blijft hetzelfde. 

Ik heb HLN een mail gestuurd om dit samen met ons na te kijken en hou je verder op de hoogte. 

@DaisyS Het werkt nu om in te loggen op de Pickx app op mijn Samsung.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Devotedscorpion Om je abonnement bij HLN terug te activeren en alles te kunnen lezen is het noodzakelijk dat je je opnieuw aanmeldt. Daarna zou alles terug in orde moeten zijn. 

Dit kan je doen op deze manier : 

Het abonnement aanvragen via www.hln.be/proximus .

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als je reeds een account hebt.
Er wordt vervolgens een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan je met je DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.