nieuwe pc. Ik kan inloggen op Proximus tv, maar kan enkel opnemen of ‘lees meer’ zien, kan niets afspelen…..
Je vult op je profiel een skynet-adres in, maar daar vind ik hier geen account voor Pickx op terug. Ik vind wel een terug die gelinkt is aan een ander adres (…@s---.se). Daar zie ik dan 3 tablets en een GSM aan gelinkt staan, maar geen laptop, ook je oude niet. Ken je het .se-mailadres en het paswoord dat daar dan bijhoorde ? Kan je daar eens mee proberen ?
Ik ken niet zoveel van computers maar ik ben nu ook niet een compleet achterlijk mens. Er zullen er toch veel problemen hebben..
Werkt bij mij op edge trouwens zonder silverlight
Wanneer je het probleem ook hebt op jouw telefoon lijkt mij het probleem toch bij Proximus te liggen in verband met jouw profiel voor Pickx. Want anders zou het probleem zich niet mogen stellen op jouw telefoon wanneer het enkel aan uw laptop zou liggen.
als het met zijn oude laptop wel werkte en aangezien hij niet kan testen met ander toestel is het moeilijk om te zeggen war het probleem zich juist afspeelt en aangezien ze van proximus er al mee bezig zijn dan is het normaal het eerste wat ze checken of er iets niet klopt aan het profiel.
In ieder geval zal het toch maar maandag zijn als de prox medewerkers hier terug langskomen dat we mogelijks nog wat meer van hen zullen te horen krijgen.
Dat is inderdaad verwarrend want julesdekat schreef
en mljn smartphone is ‘prehistorisch’,dus niet echt een optie om te checken
Inderdaad een beetje contradictorisch.
In ieder geval op zijn oude laptop werkte het wel
We zullen maar het verder onderzoek van Prox afwachten.
ondertussen kun je al eens kontroleren via uw decoder welke toestellen er gekoppeld en als je nieuwe laptop daar mss al tussen staat.
- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
(daar kun je dan naar het toestel gaan om het eventueel te verwijderen)
Een vb:
Men krijgt op onze server melding dat de locatie niet aanstaat, kan je via Chrome even hetvolgende proberen:
https://support.google.com/chrome/answer/142065?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Is de laptop verbonden via wifi/kabel of werk je via een hotspot op je smartphone bvb?
Welke anti virus staat op de laptop? Kan je deze (louter als test) even uitzetten en even proberen?
Goede morgen,
ik bevind me voor het ogenblik in Portugal en mijn laptop is nog niet in onze woning geweest, noch is hij gekoppeld aan de decoder. Weet niet of dat er iets te doet.
Verder staat locatie aan en ik heb McAfee uitgeschakeld. Nog steeds niets…
PS het is ontzettend vervelend dat iedere keer als je inlogt, je opnieuw de cookie voorkeur moet bevestigen, duurt lang en zeeeeer vervelend.
PS het is ontzettend vervelend dat iedere keer als je inlogt, je opnieuw de cookie voorkeur moet bevestigen, duurt lang en zeeeeer vervelend.
Je cookies staan mss ingesteld als “cookies vergeten” indien dit het geval is, dan zal er inderdaad iedere keer opnieuw naar gevraagd worden.
Als hij niet gekoppeld is aan de decoder moet je eens zien of er mss al 5 andere toestellen gekoppeld staan want dan kun je uw laptop niet meer koppelen en zou je er eerst ene moeten wissen.
dat van die cookies lijkt opgelost. Voorlopig toch.
Zoals gezegd kan ik nu niet op mijn decorder kijken aangezien ik in het buitenland ben. Zou me verwonderen dat er 5 toestellen gekoppeld zijn. Ik kijk wel als ik thuis ben.
Om uit te sluiten dat een extensie in je browser interfereert met Google Chrome, kan je de browser in privé modus opstarten: https://support.google.com/chrome/answer/95464?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl Probeer dan nog eens Pickx op te starten in jouw browser.
bedankt voor de poging, maar er zit niets in mijn cache van Silverlight, net gecheckt. Mijn beveiligingssoftware is identiek dezelfde, gewoon abonnement op de nieuwe laptop gezet.
Maar het blijft voor mij een raadsel waarom Netflix, Steam, etc geen problemen geven om te installeren en Proximus wel. Op mijn telefoon Pickx gezet, werkt ook niet.
is gebeurd.
heb het met prive modus geprobeerd. Niets...
Ik heb trouwens éénmaal deze melding gekregen :
Proximus TV-klant
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)
Als ik naar My Proximus wil gaan, klinkt het : oeps er ging iets verkeerd, probeer het later opnieuw...
Eindelijk gevonden. Ik ben 5j geleden zelfstandig geworden, een BTW nummer nodig, en voor één of andere reden mijn email moeten gebruiken van de firma waar ik de meeste opdrachten voor deed. Alvast bedankt, wel jammer dat dit 9 dagen heeft moeten duren.
Maar de cookies opnieuw bevestigen, dat blijft.
nieuwe pc. Ik kan inloggen op Proximus tv, maar kan enkel opnemen of ‘lees meer’ zien, kan niets afspelen…..
Hetzelfde voor mij, sinds ik de V7 decoder heb niets dan problemen.
Hoi Martin, ik had je reacties op andermans posts al gelezen en de link gevolgd. :-)
Zoals ik al zei kan ik mijn video-opnames terugvinden op wwwprox/pickx/nl/mijnvideos/mijnlijst “opgenomen”, daar zie ik ze alle 29 staan, dus ook diegenen die ik maakte met de vroegere decoder, de V5. Op tv zie ik enkel diegenen staan die ik met de V5 opnam.
Op tv zie ik de oudere opnames dus niet en kan ze bijgevolg ook niet afspelen.
Op wwwprox “opgenomen” zie ik ze dus wel staan maar kan ze niet afspelen op pc (als ik op het afspeelpijltje druk gebeurt er niets) èn ik kan ze niet casten naar mijn tv-scherm. Ik kan die oudere opnames dus op geen enkele manier bekijken, noch op tv, noch op pc. Ik zie enkel de beeldjes ervan staan op wwwprox… “opgenomen”.
Dit probleem is al een maand geleden door een collega van u telefonisch opgelost maar het duurde maar enkele weken voor alles weer om zeep was.
ik denk dat dit nog niet opgelost is voor de v7 om de opnames op vroegere decoders opgenomen te kunnen bekijken via de v7, maarde Proximus medewerkers hebben dit nog niet bevestigd of dit al dan niet al opgelost is ??
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.