nieuwe pc. Ik kan inloggen op Proximus tv, maar kan enkel opnemen of ‘lees meer’ zien, kan niets afspelen…..
Je vult op je profiel een skynet-adres in, maar daar vind ik hier geen account voor Pickx op terug. Ik vind wel een terug die gelinkt is aan een ander adres (…@s---.se). Daar zie ik dan 3 tablets en een GSM aan gelinkt staan, maar geen laptop, ook je oude niet. Ken je het .se-mailadres en het paswoord dat daar dan bijhoorde ? Kan je daar eens mee proberen ?
Hoi Martin, ik had je reacties op andermans posts al gelezen en de link gevolgd. :-)
Zoals ik al zei kan ik mijn video-opnames terugvinden op wwwprox/pickx/nl/mijnvideos/mijnlijst “opgenomen”, daar zie ik ze alle 29 staan, dus ook diegenen die ik maakte met de vroegere decoder, de V5. Op tv zie ik enkel diegenen staan die ik met de V5 opnam.
Op tv zie ik de oudere opnames dus niet en kan ze bijgevolg ook niet afspelen.
Op wwwprox “opgenomen” zie ik ze dus wel staan maar kan ze niet afspelen op pc (als ik op het afspeelpijltje druk gebeurt er niets) èn ik kan ze niet casten naar mijn tv-scherm. Ik kan die oudere opnames dus op geen enkele manier bekijken, noch op tv, noch op pc. Ik zie enkel de beeldjes ervan staan op wwwprox… “opgenomen”.
Dit probleem is al een maand geleden door een collega van u telefonisch opgelost maar het duurde maar enkele weken voor alles weer om zeep was.
ik denk dat dit nog niet opgelost is voor de v7 om de opnames op vroegere decoders opgenomen te kunnen bekijken via de v7, maarde Proximus medewerkers hebben dit nog niet bevestigd of dit al dan niet al opgelost is ??
Lukt het dan wel nog terug op een ander toestel?
Ik kan mijn opnames zelfs niet zien. Op mijn andere pc kon ik de programma’s bekijken, nu kan ik ze enkel zien...
heb je dat verschillende zenders die je opgenomen hebt want niet alle zenderopnames kun je via Pickx afspelen zoals je die wel kunt via decoder.
op mijn vorige laptop werkt alles nog als vroeger. Maar op mijn nieuwe krijg ik enkel alles te zien, maar kan niets afspelen. En dan weer iedere keer cookies opnieuw bevestigen en het duurt lang... Ik word gek van Proximus.
Kan je eens een andere browser proberen op je nieuwe pc?
heb Firefox, Microsoft Edge en Google Chrome geprobeerd. Veel meer ken ik er niet hoor….
heb ik gedaan ja, geen verandering. Wel weer die vervelende popup dat je de cookies moet bevestigen, dat duurt dan ongeveer een halve minuut. Een schande is dit. Hoe kan een firma als Proximus iets zo gebruiksonvriendelijk maken. Ik ga mijn abonnement voor TV enzo opzeggen.
Aangezien dat het op andere toestellen wel werkt is het alvast geen probleem op het netwerk zelf.
Je mag ons gerust de details van je toestel
Merk, Softwareversie, … doorgeven. Dan laten wij dit even door ons IT team bekijken of er nog toestellen zijn met dit probleem.
Asus Vivobook Pro 17, nieuw. Windows 10 besturing. Ik heb Microsoft Edge, Google Chrome en Mozilla als browsers. Werkt op geen enkelen. Op mijn oude laptop werkt het wel (op Chrome)
ik heb geen tablet en mljn smartphone is ‘prehistorisch’,dus niet echt een optie om te checken. Maar de vraag blijft: hoe kan een firma als Proximus zoiets NIET onder controle hebben. Ik ben een eindgebruiker die ‘plug and play’ wil, zonder een computer kenner of nerd te moeten zijn. Zeg nu zelf : nieuwe laptop, nieuwste besturing, al méér dan 40 jaar klant van RTT, Belgacom en Proximus (of welke mus ook) en dan al dat gedoe (nog te zwijgen over de smerige manier van cookies te moeten opnieuw bevestigen als je inlogt), is absoluut niet klantvriendelijk. Laat het ‘opinie request’ maar komen!
jammer genoeg ligt het probleem eerder op gebied van toestel of browser, aangezien dit op je vorige toestel wel zonder probleem werkte
we doen ons best dit verder voor je na te kijken vandaar dat mijn collega ook de verdere info had gevraagd
De cookies die je moet aanvaarden is inderdaad vervelend maar is verplicht vanwege de wetgever
Ik heb op al mijn toestellen Netflix en heb daar nooit een probleem mee : username, wachtwoord en klaar. Dat is toch ongeloofllijk dat jullie dat niet onder controle hebben. Wat die cookies betreft, ik ken de wet, alleen ook hier hebben jullie een eigen versie, die iedere keer lang duurt, omdat je zou doorklikken. Dat was NIET de bedoeling van de wetgever.
Als trouwens een NIEUW toestel en de meest gebruikte browsers een probleem zijn, dat hebben jullie een probleem… dat dacht ik toch.
Als ik het goed begrijp heb je het probleem niet met een ander oude laptop op windows 10 en met je nieuwe laptop op windows 10 heb je wel het probleem, dan zou ik toch ook denken dat het ergens moet te zoeken zijn op je laptop, nee ?
mss toch eens proberen om je locatie op te zetten, al werkt het bij mij ook zonder dat locatie opstaat, enfin het is een kleine moeite om eens te proberen.
ja dat zal wel, vandaar ook mijn vraag hier he…. Trouwens het was windows 8 op mijn oude laptop. Maar hoe kan ik dit oplossen. Ik ben geen specialist in computers en ga (ging) ervan uit dat dit op een nieuw toestel toch nooit een probleem zou mogen zijn. Er moeten bij Proximus toch mensen zijn die dit ‘probleempje’ kunnen oplossen. Ik ga nu wel weer op mijn oude computer naar de halve finale van de beker van België kijken.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.