Kan geen opnames afspelen

  • 20 January 2020
  • 54 reacties
  • 541 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

is gebeurd.

 

heb het met prive modus geprobeerd.  Niets...

Ik  heb trouwens éénmaal deze melding gekregen :

Proximus TV-klant

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)

 

Als ik naar My Proximus wil gaan, klinkt het : oeps er ging iets verkeerd, probeer het later opnieuw...

Eindelijk gevonden.  Ik ben 5j geleden zelfstandig geworden, een BTW nummer nodig, en voor één of andere reden mijn email moeten gebruiken van de firma waar ik de meeste opdrachten voor deed.  Alvast bedankt, wel jammer dat dit 9 dagen heeft moeten duren.

Maar de cookies opnieuw bevestigen, dat blijft.

nieuwe pc.  Ik kan inloggen op Proximus tv, maar kan enkel opnemen of ‘lees meer’ zien, kan niets afspelen…..

Hetzelfde voor mij, sinds ik de V7 decoder heb niets dan problemen.

Reageer