Vraag

Kan afspelen opname niet hervatten

  • 14 mei 2019
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Opnames waar je al naar gekeken hebt kan je niet hervatten, als je op kijken drukt springt menu terug naar overzicht van de opnames. Als je een opname verwijderd, worden er ook andere opnames verwijderd... heb ook al geprobeerd om de decoder te rebooten door stroomonderbreking van 5 seconden: helpt niet. Graag asap software update!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Opnames waar je al naar gekeken hebt kan je niet hervatten, als je op kijken drukt springt menu terug naar overzicht van de opnames. Als je een opname verwijderd, worden er ook andere opnames verwijderd... heb ook al geprobeerd om de decoder te rebooten door stroomonderbreking van 5 seconden: helpt niet. Graag asap software update!
Kan je eens een volledige reset van de decoder doen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien dit geen oplossing geeft kan je ons dan enkele concrete voorbeelden geven van opnemes waar je problemen mee hebt? Zo kunnen wij het verder laten nakijken.

Reageer