Beantwoord

Kadofilm

  • 30 May 2018
  • 3 reacties
  • 534 Bekeken

Het gaat hem over het volgende. Gisteren dacht ik van ik ga eens een filmke kijken toen ik een keuze had gemaakt zag ik eerst links van onder 3 kadofilms staan. Ik dacht van ok ik kies gewoon ene en zal wel kijken of ze hem aanrekenen indien niet dan voer ik pincode gewoon niet in. Ik kies dus film en er komt op dat ze kadofilm in mindering brengen en links vanonder zie ik dus 2 kadofilms staan. Ok ze rekenen hem blijkbaar dus niet aan dus geef ik pincode in. Wat zie ik nu op verbruik dat ze hem wel aanrekenen. Maar het is het een of het ander he ofwel trek je geen kadofilm af en zeg je hoeveel het gaat kosten of wel is hij ook effectief gratis en minder je met 1 kadofilm
Hier is het dus alle 2 gebeurd ik kan betalen en ik ben kadofilm kwijt. Zo is het natuurlijk simpel met kadofilmkes smijten. Plus als je zou gezegd hebben dat je hem zou aanrekenen had ik punten ingeruild en een gratis credit genomen want ik had punten genoeg daarvoor.
icon

Beste antwoord door AzizA 31 May 2018, 14:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jurgen,

Je hebt de juiste stappen gevolgd om een kadofilm gratis te kunnen bekijken. Dit zou je dus in principe niet aangerekend moeten worden. En op jouw lopend verbruik vind ik geen aanrekening voor een kadofilm.

Groetjes,

Aziz
Ter info: op de voorlopige rekening op MyProximus staat die bij mij inderdaad aangerekend maar niet meer op de definitieve aanrekening als ik die ontvang.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,
De gratis films zijn bedoeld als 'Blockbuster' films.(dus enkel onder die categorie)
Er staan op de facturen geen films aangerekend evenals in de 'nog te facturen details'.
Misschien heeft mijn collega dit ondertussen al reeds verwijderd en is het daarom niet meer zichtbaar.
Mvg. Wilfried

Reageer