Beantwoord

Kadofilm

  • 10 January 2018
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb een kadofilm bekeken en nu word hij aangerekend en normaal is hij toch gratis?
icon

Beste antwoord door Joel M 16 January 2018, 13:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Max, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo Max, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
.
Ja dat zou ook wel beter kunnen. Ik heb iedere maand een cadeaufilm. Er zou een systeem moeten zijn dat die films bij rechthebbenden op nul staat bij bestelling op het menu.
Ik durf die cadeaufilm al niet nemen omdat er inderdaad steeds een tarief bij staat.
En eenmaal aangerekend krijg je weer gedoe, mailen, bellen ect...
Reputatie 7
Badge +3
Beste max900,

Ik heb de nodige rechtzetting opgemaakt via 6893035349, bedrag 3,99EUR.

Bewijs volgt via de post.


Groetjes,

Joël

Reageer