Beantwoord

Je trouw beloond

  • 27 December 2017
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Sinds 19 juni 2017 niks dan miserie met proximus en het is nog niet opgelost. Als ik mijn gsm abonnement toevoegde aan het bestaande pack zou ik een aantal voordelen kunnen genieten waaronder 3 maand gratis netflix.
Ben op dit voorstel ingegaan maar het heeft geduurd tot half september alvorens proximus er in slaagde om de overdracht van het gsm nummer rond te krijgen. Heb hiervoor gebeld, naar de proximus shop geweest in Leuven, enz. Steeds dezelfde info werd opgevraagd .... zo vermoeiend allemaal.
De activatie van de netflix werd niet automatisch gedaan en ook hier moest ik voor bellen.
Half september opnieuw gebeld naar Proximus om Netflix te deactiveren en kreeg de mededeling dat alles in orde was gebracht. Opnieuw moet ik vaststellen dat de Netflix diensten toch nog worden aangerekend en ondertussen al 2 betalingsherinneringen gekregen. Probeer de afgelopen 2 weken iemand van de klantendienst te bereiken maar gelijk op welk moment je belt : dit duurt ellendig lang. Vanmorgen om 9h een wachttijd van 20 minuten en deze namiddag na 40 minuten ellendige wachtmuziek nog steeds geen connectie. Wat een zielige bedoening bij proximus. Misschien kan het hun gewoon niet schelen dat de klanten ontevreden zijn. Aan hun jaarrekening zal het zeker niet liggen, hun winst van het boekjaar 2016 bedroeg immers 634.880.089 € !! wie ligt er dan nog wakker van een klantje meer of minder.
icon

Beste antwoord door Martin 27 December 2017, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Lauter ter info: ivm met bv klachten op je factuur kan je deze ook via online formulier indienen
(of je heel vlug dan reactie krijgt weet ik uiteraard ook niet)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Beste,
Heb ik zojuist ook gedaan en nu opnieuw afwachten maar...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Wolfje,

Zeer vervelend dat dit zo allemaal loopt. Kan jij mij even jouw klantnummer doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68202 voor de facturen?
Ik kan je wel bevestigen dat Netflix ons niet toelaat wijzigingen door te voeren voor gebruikers. In feite dienen wij als een betaalmethode voor hen.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer