Vraag

Je huidige Proximus TV-decoder wordt gratis vervangen


Op 25 april deze mail gekregen (enkele fragmenten uit de mail):

Dag,

Goed nieuws! In de komende weken ontvang je - helemaal gratis - een nieuwe, krachtigere decoder waarmee je tv-ervaring nog toffer wordt: een verbeterde look, nog sneller en intuïtiever navigeren, ...
Met je oude decoder, zou je op korte termijn immers niet meer van een optimale tv-ervaring kunnen genieten.

Tijdens de maanden mei en juni bezorgt bpost de nieuwe decoder bij jou thuis. Ben je afwezig? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan je je decoder in een postpunt vlakbij afhalen. ...........

We zijn nu al een flink stuk in juli. Nog altijd niets gezien. Iemand ervaring mee?

12 reacties

Er kunnen soms vertragingen zijn indien bv de stock tijdelijk op is maar de proximus medewerkers kunnen zeker de status opvragen als ze hier op je post langskomen
Is er een mogelijkheid om uit te vinden wanneer je aan de beurt bent voor de vervanging? Ik heb nog geen brief of mailje gezien, en net een nieuwe 55" gekocht. Onze v4 is van 2012
Morgen als de Proximus medewerkers terug langskomen op het forum en deze post doornemen, zullen zij u zeker hiermee kunnen verder helpen om je V4 te vervangen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag @Martin1 ik heb dossier 43339824 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die dit verder met je zal opnemen. Grt, Heidi
Dag @Martin1 ik heb dossier 43339824 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die dit verder met je zal opnemen. Grt, Heidi

HeidiE bedoelde;
"Dag @Dabo_01 ik heb dossier 43339824 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die dit verder met je zal opnemen. Grt, Heidi ☺️
Reputatie 7
Badge +3
Dag @Martin , als @Dabo_01 nog geen nieuwe decoder heeft ontvangen (post van juli), maak ik graag een dossier. Maar dossier 43339824 is voor @Martin1 . 😉 Grt, Heidi
Oei sorry Heidi, niet op de "1" gelet van Martin1 !

Super bedankt voor snelle antwoord en actie. 

Ik heb al een nieuwe gekregen hoor.

top :thumbsup: en heb je dan een v6 gekregen

Een v5 compact.

Vandaag de V6 ontvangen. In forum verwachtingen is dit wel het maximum. Zondag een vraagje gesteld, 4 dagen later een V6 ontvangen.  Wel even wennen, had  niet verwacht dat de gebruikers interface positief verschillend was. Morgen komt de 55" ipv de 32" die we nu hebben. Ook dank aan de proximus dame die me belde (ik woon net over de taalgrens in wallonie), kwam net terug van een jogging, en frans is mijn 4de taal in aflopende lijn. Ze vroeg of we een probleem hadden, dus niet en alles buiten adem uitgelegd. Half uurtje later weer telefoon, V6  komt eraan.

Reageer