Beantwoord

Is er een storing bij Pickx over internet ?

  • 11 September 2019
  • 18 reacties
  • 443 Bekeken

Is er momenteel, 11 september, een storing bij Pickx?
Streaming naar tablet of GSM werkt niet. Internetverbinding is in orde. TV werkt ook OK.
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 September 2019, 15:56

Bekijk origineel

18 reacties

Ter info: even getest bij mij maar ik ondervindt geen problemen, seffens kunnen de proximus medewerkers het even natrekken voor u.
Reputatie 7
Badge +4
kan je de app nog even proberen ? op 1 van beide toestellen
Bepaalde kanalen (4, 5) werken nu wel, VRT en VTM nog niet, is dat mogelijk?

Zelfde gedrag na her-installatie app: 4 en 5 werken. VRT, VTM, Vitaya niet.
Reputatie 7
Badge +4
hi frits, dit is jammer genoeg een gekend probleem dat opduikt
Kan je ons volgende info doorgeven
dan kijken we het verder na
je login, app versie, type toestel en naam, software versie van het toestel
Dank u. Foutmelding is "Stream niet beschikbaar". Ikzelf zit in het buitenland, anders zou ik Proximus bellen, maar mijn vrouw zit thuis met het probleem. Ik heb haar al de BBOX3 laten resetten, en de app opnieuw laten installeren op de iPad, maar het probleem blijft hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +4
Is er momenteel, 11 september, een storing bij Pickx?
Streaming naar tablet of GSM werkt niet. Internetverbinding is in orde. TV werkt ook OK.

hi frits, er zijn geen algemene problemen met pickx momenteel
krijg je een bepaalde foutmelding
je account voor de app ziet er prima uit
Ja, de foutmelding is "Stream niet beschikbaar". Blijkt zowel op iPad als op GSM (android toestel) te zijn.
web applicatie over wifi intern, ook hier werkt niet meer sinds week, werkt wel via hotspotverbinding via 4g va m'n gsm
De instellingen voor jouw Pickx App lijken alvast in orde te zijn.

Heb je de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd?
Heb je dit probleem ook op andere toestellen?

enkel via wifi op alle toestellen, via hotspotverbing met mn gsm over 4G LUKT ME SOMS
Heb je dit over elke wifi of enkel nog maar geprobeerd met jouw eigen wifi?
Heb je de applicatie recent dan nog eens geherinstalleerd?
"Oeps er ging iets verkeerd"
Lijkt in orde te zijn ! Ik houd nog even hout vast...
Reputatie 7
Badge +4
Fredo, ondervind je dit nog steeds?
Vandaag naar Proximus gebeld over dit probleem (“Stream niet beschikbaar” voor VRT, Canvas, VTM, enz; werkt wel voor 4 en 5). Half uurtje aan de lijn gehangen, maar geen oplossing. De dame zou het doorgeven aan de experten.
Login: frits_devos

Twee toestellen:

iPad (5de generatie), iOS 12.4.1, Pickx Versie 21065 (5.1.1)
Nokia 6, Android 9, Pickx Versie 5.1.1 (209840)

Probleem is identiek op beide toestellen.
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik laat dit dan verder nakijken
ja nog steeds,,,
Fredo, ondervind je dit nog steeds?
De instellingen voor jouw Pickx App lijken alvast in orde te zijn.

Heb je de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd?
Heb je dit probleem ook op andere toestellen?

Reageer