Vraag

iOS Pickx app v5.6.4 (recents) met google chromecast

  • 23 November 2021
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

In de proximus pickx app versie 5.6.4 (iOS meeste recente) verschijnt er geen chromecast symbool.

Met mijn google chromecast (V3) kan ik alles streamen naar mijn tv (Netflix, Youtube, Spotify, ...) maar enkel met de pickx app lukt dit niet, er verschijnt nergens een cast-symbool (zowel op mijn iPhone (ios 15.0.2 versie, als op mijn laptop niet)

Is dit een algemeen probleem dat casten niet meer gaat via de pickx app?


3 reacties

Er zijn inderdaad problemen met casten en de proximus forummedewerkers hebben hier al een enkele keren gemeld dat ze aan deze app aan het sleutelen zijn zeker in verband met cast problemen.

Mss hebben de Prox forummedewerkers morgen wat recentere info, als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 5

In de proximus pickx app versie 5.6.4 (iOS meeste recente) verschijnt er geen chromecast symbool.

Met mijn google chromecast (V3) kan ik alles streamen naar mijn tv (Netflix, Youtube, Spotify, ...) maar enkel met de pickx app lukt dit niet, er verschijnt nergens een cast-symbool (zowel op mijn iPhone (ios 15.0.2 versie, als op mijn laptop niet)

Is dit een algemeen probleem dat casten niet meer gaat via de pickx app?

Welkom bij de club. Dat wordt hier al maanden zo niet jaren gemeld. Maar de expertise is blijkbaar niet aanwezig om dit op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Joa10 Je kan dit best melden op deze post van 1 van de verantwoordelijken voor de pickx app met zoveel mogelijk info zodat dit kan helpen om het probleem op te lossen. Je kan je daar ook opgeven als testuser om de zo de app te helpen verbeteren

Reageer