Beantwoord

IOS App 5.2.1 Proximus Pickx en Chromecast: Triestig verhaal

  • 26 December 2019
  • 59 reacties
  • 2219 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@dvdc : Niet wanneer de app makers rekening gehouden hebben met de belangrijke wijziging voor de release van ios 13.

Reputatie 7
Badge +3

@dvdc 

Ik heb de IT’s om feedback gevraagd,

We houden je op de hoogte,

 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Geert

hallo @Charlotte.D , al iets gehoord van het IT team ? Of wordt dit wachten tot 2020 ?

Zoals andere reacties hier (en andere forum berichten), lijkt mijn verhaal niet een uniek geval.

Oorzaak reeds gevonden ? Ik lees hier wel via @familievandesype dat dit eigen is aan Google Cast en IOS13, maar daar moet dan toch elke Cast app mee sukkelen ?

En… Stievie, en andere, blijven vlot lopen…

Dank

DV

Inderdaad nu je het zegt dat was met IOS/ipadOS 13, ik had het ergens gelezen maar wist niet meer waar.

Reputatie 6
Badge +3

Dit heb ik kunnen vinden voor problemen met IOS 13, dat heeft te maken met een veiligheidsupdate die de werking van Google Cast kan verstoren en ook hoe dat app ontwikelaars dit probleem kunnen oplossen: https://developers.google.com/cast/docs/ios_sender/ios13_changes

Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat er inderdaad een probleem was Pickx te chromecasten bij de nieuwe OS update van de iPhone/iPad? 

Mss kan dit eens door de prox medewerkers hier nagevraagd worden bij hun specialisten ter zake.

Reputatie 3
Badge +2

Idd, hier ook met 2 ipads geen mogelijkheid tot casten. Probeerde met de iphone en dit lukte wel maar kreeg dan in de app store een update en dan lukte het ook niet meer.

Die tv app is echt om te huilen bij proximus. Hoeveel problemen daar al mee geweest zijn 😞. Hoop dat het weer geen jaar duurt zoals de vorige keer. 

hallo @Charlotte.D 

enkel Apple’s in gebruik, geen andere toestellen. Sorry. Ik zou het anders graag ook zo getest hebben (ik zou dan wel even moeten gekeken hebben of ik niet aan mijn limiet van toestellen zat).

Dus als iemand met dezelfde feiten en anders dan Apple zit, en hier even een test kan doen, hopelijk met bevestiging, dan is er werk voor jullie IT team.

Ik zou redeneren nu ook al een tip om aan het werk te gaan, want dus voor Apple gebruik, zit ik met het probleem (en ik neem aan niet als enigste...)

dank.

Reputatie 7
Badge +4

DV, 

 

Ondervind je problemen op andere toestellen dan Apple? Kan je die even testen? Als wij die info van je doorkrijgen, dan geven wij dit graag door aan ons IT team.