Beantwoord

Installatie nog steeds niet gedaan

  • 16 March 2018
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo...

Eergisteren ging er iemand langskomen om proximus tv en internet te installeren. Niemand gezien... Daarvoor heel de namiddag thuis gebleven. Eergisteren gebeld naar klantendienst na 3x me verhaal nog geen oplossing. Gisteren nog eens gebeld. Iemand aan de lijn gehad die me niet kon helpen. Dispachting ging me gisteren terug opbellen. Nog steeds niemand gehoord.
Ik zou graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt.
Ben het beetje om steeds te moeten bellen en 20min aan de telefoon te wachten.
Heb contract van 21/02 en bijna maand verder en nog steeds niet geinstalleerd. Als het niet snel opgelost kan geraken... Weet ik niet of ik het nog zie zitten.
Hopelijk langs deze weg eindelijk een oplossing!?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 16 March 2018, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

ik zit met hetzelfde probleem... 2 afspraken niemand gezien... en maar bellen naar klantendienst waar je totaal niet geholpen wordt en waar iedereen zegt we bellen je terug. zelfs op de chat spreken ze elkaar tegen. ik weet niet meer wat doen om het in orde te krijgen
Heb net ook geprobeerd met chat.... Kzal je doorsturen. Niets meer gehoord. Ik geraak het beu. Weet ook niet meer wat gedaan.đŸ˜„
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Net gebeld
Normaal komen ze woensdag namiddag! Laat ons hopen! Nog geen bevestigingsmail of sms gekregen. Maar kzal er maar op vertrouwen? Wens me geluk ?

Reageer