Vraag

inloggen proximus pickx werkt niet

  • 22 November 2019
  • 36 reacties
  • 2562 Bekeken

Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?


36 reacties

@Martin op de website kan ik wel inloggen. Maar op de app nog steeds niet. 

is het op verschillende toestellen dat je niet kunt inloggen met de app of heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Als je op je decoder kijkt via instellingen naar gekoppelde toestellen zit je dan mss over het max van 4 die mogen gekoppeld zijn.

@Martin ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd, er is maar 1 toestel gekoppeld aan de decoder. Het werkt nog niet. 

Als je de app opnieuw installeert komt er wel iedere keer een gekoppeld toestel bij daarom dat ik de vraag stel of je niet over het max gaat op die manier.
Maar best dat je dan afwacht tot morgen, dan kunnen de prox forummedewerkers je profiel een nakijken of alle instellingen in orde zijn.

@Wendim Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

@DaisyS Dag Daisy, ik heb zonet mijn forumprofiel aangevuld. Alvast bedankt voor de hulp! Grtjs, Dimitri

Dag @DaisyS : is er al meer nieuws? 

Hallo, kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet kijken via Pickx, er blijft een melding komen dat dit enkel mogelijk is met een tv-aanbod in je pack, maar dat heb ik wel degelijk!

Reputatie 7
Badge +5

@Wendim Excuses voor het late antwoord. Ik ben niet alle dagen actief op het forum. Ik heb net een ticket doorgestuurd ivm Pickx. Zodra ik hier antwoord op heb kom ik hier op terug.

Reputatie 7
Badge +5

@Davidb Welke foutmelding krijg je? Op welk toestel is dit?

Het is op mijn smartphone dat ik niet kan inloggen. De is dat er iets fout is met mijn account en dat ik profiles moet contacteren. 

Reputatie 7
Badge +5

@Davidb Kan je je forumprofiel vervolledigen? Dan kijk ik het even voor je na.

@DaisyS Ik heb het vervolledigd.

Reputatie 7
Badge +5

@Davidb Als ik ga zoeken op het gsm nummer dat je hebt doorgegeven vind ik geen vaste producten terug. Heb je nog een andere klantennummer of andere gegevens?

Reageer