Beste
Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een TV account. In MyProximus staat echter ProximusTV gewoon als inbegrepen.
Alvast bedankt
Een foutje dat regelmatig opduikt en gemeld wordt, maar morgen als de proximus medewerkers hier weer op het forum langkomen zulle ze dit wel verder onderzoeken voor u.
Kan je via privébericht even de gebruikersnaam doorsturen die je gebruikt?
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem (en heb er al voor gemaild en gebeld zonder resultaat), kunnen jullie mij ook verder helpen?
Mvg
Ik heb exact hetzelfde probleem (en heb er al voor gemaild en gebeld zonder resultaat), kunnen jullie mij ook verder helpen?
Mvg
beste,
ik zit met hetzelfde probleem, kan u me ook eens helpen aub?
mvg,
Bert
ik zit met hetzelfde probleem, kan u me ook eens helpen aub?
mvg,
Bert
Bert, kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt voor de Proximus tv app en je klantennummer
Beste,
had ik 3 dagen geleden al gedaan maar heb het nog eens doorgestuurd.
Bedankt,
Bert
had ik 3 dagen geleden al gedaan maar heb het nog eens doorgestuurd.
Bedankt,
Bert
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.