Vraag

Inloggen op Proximus Pickx is niet mogelijk

  • 20 April 2020
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

 

Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus voor internet en telefonie. 

Ik kan mij echter niet inloggen via de Proximus Pickx app. 

Er komt steeds de melding dat er geen account gekoppeld is. 

 

Met vriendelijke groeten,

Magali


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Magali

 

Kan je dit nu even testen aub?

Gelukt! Bedankt Charlotte! 

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan. Je profiel stond nog niet volledig correct.

Ik kan niet meer op Pickx. Tot nu geen probleem maar sinds vrijdag wel. Proximus nam al contact op maar opkuisen cache en historiek helpt niet. Is chromebook. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@debusscherdefrijn  Wat lukt er juist niet? Heb je ook al eens getest met een andere browser? Krijg je een bepaalde foutmelding? Lukt het wel op een ander toestel?

Ik kan niet meer op Pickx. Tot nu geen probleem maar sinds vrijdag wel. Proximus nam al contact op maar opkuisen cache en historiek helpt niet. Is chromebook. 

 

cookies ook gewist ?

 

 

@debusscherdefrijn  Wat lukt er juist niet? Heb je ook al eens getest met een andere browser? Krijg je een bepaalde foutmelding? Lukt het wel op een ander toestel?

Heb cookies gewist en ander toestel lukt ook niet. Op de chromebook kan ik geen firefox installeren.

Rare is dat het vlot ging (paar maanden) op de chromebook. En ook thuislaptop. Maar nu op beiden niet meer. 

Reputatie 7
Badge +4

@debusscherdefrijn Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt? Krijg je een foutmelding?  Bij welke stap loopt het mis?  Lukt het wel op de app op de smart phone ? 

Reageer