Vraag

INLOGGEN APP Proximus Sports lukt niet.

  • 6 June 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Sinds een tijdje lukt het mij niet meer om live wedstrijden te bekijken met de app van Proximus Sports. Daarvoor moet men inloggen via het e-mailadres, maar zodra ik dat probeer vlieg ik er uit.

Ik heb dit met al mijn Apple-toestellen (zowel een recente als een wat oudere iphone en ipad).

De beschikbare video's in dezelfde app doen het wel, maar live matchen niet.

Via de app Proximus Pickx kan ik wel deze live wedstrijden volgen.

Heeft iemand dezelfde ervaring of nog beter, een goeie tip ?

Ik heb gisteren contact gehad met de klantendienst van Proximus en zij denken dat de fout bij hun zit, maar verder niks meer gehoord.

Tot slot : ik heb op mijn 4 toestellen de app van Proximus Sports verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.

Met dankbare groeten,

Patrick Van Wesemael.

 


5 reacties

TUI: ik denk dat je best wacht tot maandag hier iemand van proximus zelf hier terug langs komt op het forum om je hierbij verder te helpen en meer info te geven.

Reputatie 7
Badge +4

@Patrick VW De Proximus Sports app is niet door ons ontwikkeld door ons, de Proximus Pickx is wel van ons , deze app kan je dan ook gebruiken om je live wedstrijden volgen.

Beste SamuelD,

 

Mag ik dit een wat vreemde uitleg vinden ?

De app Proximus Sports heeft bij mij altijd gewerkt en doet het nu niet meer.

Waarom toen wel en nu niet meer ?

Als deze app niet door Proximus ontwikkeld is, waarom moet men dan inloggen met de gegevens van Proximus ?

Wat is de zin van de optie live wedstrijden bekijken van die app zodra men is ingelogd, als het toch niet zou gaan ?

Het is toch vreemd dat Proximus zijn naam en eer verbindt aan een app waarvan het zich achteraf niets meer aantrekt.

Opgelet : ik schiet niet op de pianist, maar omdat het altijd goed gewerkt heeft vind ik dit een rare verklaring.

Bij Telenet is het zo dat Yellow play perfect te vergelijken is met Proximus Pickx, net zoals Play Sports te vergelijken is met Proximus Sports.

Mvg,

Patrick Van Wesemael.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Patrick VW  Ik vraag het nog even na bij de betrokken diensten , van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

Bedankt voor de moeite.

Reageer