Beantwoord

Inlog gegevens niet gelinkt, tv app Android

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 15 reacties
Ik heb proximus tv app op gsm en tablet maar heide zeggen dat mijn gegevens niet gelinkt zijn, nochtans zou het in mijn abonnement moeten zitten... Ik moet inloggen met myproximus en ja dan blijkt het niet gelinkt te zijn... Vervelend, eveneens de studio 100 go pass, het meeste is met een slotje op de app, dus kan het niet bekijken, ook al ben ik ingelogd en zit het in mijn abonnement... Gelieve een oplossing te zoeken...
icon

Beste antwoord door HadewychT 11 March 2019, 19:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bdw,

Je mag me via deze link je my Proximus account even doorsturen, dan kijken we dit eens na.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Bart, Er stond inderdaad nog een instelling niet helemaal juist. Ik heb dit voor u aangepast. Normaalgezien zou u nu geen problemen meer mogen ondervinden. Groeten, Hadewych
Reputatie 1
U!!! BENT MIJN HELD.. je hebt me geholpen terwijl anderen hier blijkbaar moeilijkheden mee hadden na talloze telefoontjes. Nu heb ik een dochter die ik kan stilhouden ???
Reputatie 7
Badge +4
Hey Bart, Dit is heel goed nieuws. Ik geef de boodschap door aan mijn collega Hadewych.
Reputatie 1
vanaf nu als ik een oplossing wil, doe ik het via dit forum, ik heb hier meer bereikt dan in de afgelopen dagen.

Reageer