Beantwoord

inleveren v7 decoder na afloop testperiode

  • 26 October 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

  • Practitioner
  • 37 reacties

Goedemorgen,

 

ik belde vorige week naar het 0800 nummer om mijn keuze te maken welke decoder te houden na afloop van de testperiode van de v7. Dit verliep prima maar enkele dagen later kreeg ik een sms van Proximus dat ze mijn keuze nog steeds niet ontvangen hadden. Een email met retourinstructies heb ik ook nog niet ontvangen.

Kan iemand mij via deze weg helpen? thx

icon

Beste antwoord door Pat52 26 October 2020, 19:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg eindelijk antwoord van het V7 team.  Hieronder het antwoord .

Dus als je je keuze hebt doorgegeven , is het even afwachten.

Beste

De retour labels zullen verstuurd worden de week van 16 november per post

Sorry voor de verwarring.

 

Mvg

 

Het V7-team

 

FYI: als iemand van prox forummedewerkers hier de draad opneemt kunnen ze dit verder natreken voor u

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen,

 

ik belde vorige week naar het 0800 nummer om mijn keuze te maken welke decoder te houden na afloop van de testperiode van de v7. Dit verliep prima maar enkele dagen later kreeg ik een sms van Proximus dat ze mijn keuze nog steeds niet ontvangen hadden. Een email met retourinstructies heb ik ook nog niet ontvangen.

Kan iemand mij via deze weg helpen? thx


Ik heb idem jvcb . Ook hetzelfde gekregen en als je terug belt zeggen ze niks meer over de decoder ben benieuwd ik betaal geen euro bij . Dit is door Proximus zelf