Beantwoord

Ik kan mijn serie opnamen niet langer bewaren

  • 23 January 2018
  • 9 reacties
  • 196 Bekeken

ik kan mijn serie opnamen niet langer bewaren
wat ik ook doe het blijft altijd het zelfde
en ook mijn beeld blokkeert regelmatig 20 tot 30 keer per film en dit voor 3 a 4 seconden
je ben dan ook telkens een stuk kwijt of ik nu bel of niet alles is in (orde) zegen zij
mijn echtgenote kijk naar tv op laptop deze verliest altijd de Wi-Fi
in orde dat het is ?????
icon

Beste antwoord door RobrechtB 24 January 2018, 09:30

Bekijk origineel

9 reacties

modem en decoder al reeds eens heropgestart ....
ja meer maal zelf
Reputatie 7
Badge +6
Of hoe een standaard antwoord met een like geen oplossing is voor het probleem, but ' who cares', behalve de t.s als er maar een beste antwoord is.🤔
Laat de ts nu eindelijk eens zelf beslissen!
ja meer maal zelf
hier komt dan nog een standaard antwoord ☺️
heb je ook al eens de decoder een reset gegeven
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

als het echt niet helpt kun je ook bellen naar de helpdesk 080022800 of je kunt een >privébeericht sturen zodat zij u kunnen verder helpen met je probleem.
Reputatie 7
Badge +6
Blijft allemaal hetzelfde: zolang het voor ts geen oplossing is ....
dat zullen we dan wel horen/lezen of zal ts wel een andere oplossing aangeboden krijgen van iemand zeker....
Reputatie 7
Badge +4
Dag John, je hebt nog maar 34 minuten over van je long term storage. Als wat je op LT wil zetten langer als 34 minuten is zal het inderdaad niet lukken.

Op je lijn zelf zien wij geen enkele storing. Zit je met een draadloos systeem voor de verbinding tussen de modem en de decoder?
oh zit dat zo beperkt in tijd en mijn verbinding is via de stroomsteker ik zal maar beter een kabel leggen naar mijn tv decoder want mijn Wi-Fi is alles behalve goed tog dank voor de reacties👍🏽
nu is iedereen weer content en ik ook want het beste antwoord werd aangepast eens een voorgestelde oplossing tussen al de geboden oplossingen leidt tot de oplossing van ts zijn probleem 👍🏽

Reageer