Vraag

ik kan mijn gehuurde film niet bekijken?

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Gisteren een film gehuurd op proximus, ik wil vandaag verder kijken. De film is nog 27u beschikbaar maar als ik klik op de film bij ‘mijn videos’ komt er een foutmelding op ‘er is een fout opgetreden, de details kunnen nu niet getoond worden. Probeer later opnieuw’. Maar ja ik heb nog maar 27u de tijd dus dit moet zo snel mogelijk in orde komen! Iemand een idee hoe dit komt??


4 reacties

Je zou eens kunnen proberen van de decoder stroomloos te zetten dan de bbox 10 sec zonder stroom te zetten en als die volledig opgestart is en je opnieuw kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten.

Mss kan je ook eens kijken of je die wel kunt verder bekijken via http://pickx.be  onder “mijn video’s” (als je ingelogd bent) 

Indien het niet lukt  en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Mgcp 

heeft het herstarten van de decoder (toestel bij de tv)en de bbox (de modem) de mogelijkheid om het bekijken van de film hersteld?

 

Geert

Nee, dat helpt niet. Als ik de film terug opzoek om te huren staat die nu 2 euro duurder. Kan het misschien daardoor zijn dat het niet meer lukt om mijn gehuurde film te bekijken. Misschien is de film dat ik huurde verwijderd op proximus en vervangen door nieuwe duurdere film?? Op pickx.be kan ik ook niet kijken. De film is nu bijna verlopen en heb niet eens kunnen verder kijken. 

Reputatie 7
Badge +4

@Mgcp Onze excuses voor de hinder. Ik heb je een gratis credit toegekend waarmee je de film gratis terug kan huren. Als je ons de titel en een tijdstip kan geven wanneer dit probleem zich voordeed, kunnen we verder onderzoeken wat er juist foutloopt. 

Reageer