Beantwoord

Ik ben nieuw en aantal vragen en problemen :-)

  • 16 March 2021
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Dag iedereen,

 

Ik ben nieuw bij Proximus. Hopelijk beklaag ik het me niet. Was vooral door de prijs voor onbeperkt internet. Is wel stukken trager dan telenet maar voor 300€ per jaar minder. Maakt dat voorlopig voor mij nog niet uit.

Wordt er hier ook rekening gehouden met de zaken die men wenst? 

Kan je ergens bekijken waar men aan bezig is?


Heb volgende vragen/opmerkingen (V7 box).

  • tv gids niet gebruiksvriendelijk (op tv)
  • ik neem Familie op maar dan is er ook de oude afleveringen van smiddags dat wordt opgenomen
  • hoe kan ik zeer gemakkelijk naar favoriete zenders gaan, want nu zie ik eerst alle zenders en dan pas de favorieten
  • kan ik zappen binnen mijn favorieten? zit altijd tss alle zenders te zappen. niet handig Of is zappen verleden tijd door de Live TV menu?
  • wanneer kan ik mijn favorieten ordenen zoals ik het wil. want nu staan al mijn zenders door elkaar en heb graag de play zenders bij elkaar en de vtm zenders.
  • ik vind de Amazon Prime niet in de Google Play, ligt dit aan mij of niet?
  • Zijn er tips en tricks met de Harmony Elite afstandbediening die me het leven bij Proximus gemakkelijker maken ;-)

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 16 March 2021, 19:55

Bekijk origineel

5 reacties

inderdaad op V7-stand-van-zaken staat o.a : 

Onze ploegen werken in 2021 verder aan andere verbeteringen, zoals :

  • Long time nPVR
  • Persoonlijke hernummering
  • Klassieke TV gids

@Wolfhond ter info : → V7-stand-van-zaken

Reputatie 1

Zelf nog maar paar maand overgeschakeld en ga volledig akkoord met je frustraties omtrent de gebruiksvriendelijkheid (punt 1 en 2). Mis hier heel erg Telenet… Vooral het verder voor- en terugspoelen is enerverend. Wanneer een paar weken later je programma, docu of serie terug  wordt uitgezonden wordt het ook opnieuw opgenomen...

De volgorde van je favoriete zenders kan je wel gemakkelijk aanpassen via de menu en instellingen.

Reputatie 3
Badge

@borneo ik heb de laatste box en daar kan je zendernummering niet aanpassen het voor en terug spoelen is'heb ik geen problemen mee. 

Reputatie 3
Badge

@Wolfhond ter info : → V7-stand-van-zaken

Dank je wel dat ga ik goed bijhouden. Heb graag zulke info. En zelf dingen te testen. Enig idee hoe je bij testpersonen kan bijhoren? 

Reageer