Beantwoord

Huidige decoder wordt gratis vervangen, een e-mail van Proximus

  • 17 May 2019
  • 6 reacties
  • 1003 Bekeken

Mailtje van Proximus gekregen,

mijn huidige decoder is een V4 denk ik, heeft nog een harde schijf, zal vervangen moeten worden binnen de 2 maanden, maar door welke decoder dan, V5, V5+ of V6, dat is mijn vraag.

V6 zou wel het meest logische zijn.
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 May 2019, 10:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hoi Samanta,
Bestaat de mogelijkheid er in om toch een V6 aan te vragen? Te forceren...te pushen....ben nogal een technologie gek......
Thanks....


Als je mij je klantengegevens doorstuurt via een privébericht (klik hier), dan kan ik eens kijken wat we kunnen doen.
Hoi Samanta,
Bestaat de mogelijkheid er in om toch een V6 aan te vragen? Te forceren...te pushen....ben nogal een technologie gek......
Thanks....
Dat is wel altijd een beetje zo geweest met nieuwe generatie decoders, mijn pa zegt trouwens ook ik heb nog nooit anders geweten dat er altijd bugs in zaten in het begin en die dan na verloop van tijd beetje per beetje er uit gehaald werden…
Bij de V5-c was dit al iets minder mss ook logisch als je bedenkt dat alle software de zelfde is als van de v5 waar alleen geen Harde schijf meer insteekt!
Reputatie 5
Badge +3
V6 niet altijd beter dan de V5 serie, mijn V6 moet ik meer opstarten dan mijn V5c die meer stabieler werkt.

mvg
Hallo phdevriendtskynetbe

Bij vervangingen worden de V4 en V5 decoders eerst vervangen door de V5 decoders dit tot einde voorraad.
Eens de V5 decoders uit voorraad zijn, worden de vervangingen gedaan de de V5c decoders.

Dus momenteel is het nog niet standaard dat de V4, V5 of V5c decoders vervangen worden door de V6 decoders.
Eerst worden de V5 en V5c decoders gebruikt.

Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag. :)

Groetjes
Samantha
Ter info: Die vraag is hier al verschillende malen gesteld maar tot hiertoe nog nooit duidelijk aangeven geweest of het een V6 zal zijn, er wordt altijd gezegd dat het ook een v5 compact kan zijn !