Vraag

Hoop klachten over Proximus tv

  • 13 November 2018
  • 2 reacties
  • 506 Bekeken

Laat mij beginnen met de oudste klacht die al jaren loopt op het forum en dat al de klanten niet snappen waarom passen ze dit niet aan en deze klacht loopt nu al 3 jaar. De beroemde blauwe balk die veel te groot is en iedereen stoort. Bij andere providers lukt het wel 🙂.


En hier komt mijn eerste vraag. Julie beloven nu al jaren dat het aangepast zal worden en die blauwe balk hij blijft maar bestaan. Waarom Proximus passen jullie dit niet aan en blijft die balk bestaan? Jullie moeten toch een uitleg kunnen geven waarom jullie het niet doen.


Tweede klacht die ook al jaren loopt en waar er ook maar geen oplossing komt zijn de opnames.
Als je een serie programmeert bevoordeeld 'Gold Rush' op Discovery Channel om er een op de noemen. Waarom neem de decoder dan tijdens de week dagelijks de herhalingen op, volgens jullie doen jullie dit dat mocht de klant een opname missen kan hij het terug herbekijken (hebben jullie medewerkers geplaats als antwoord, zie forum). Ik noem dat zever in pakjes. Waar zit de logica ik heb mijn opname die ik kan bekijken wanneer ik wil dus heb geen extra opnames nodig. Ik mag nu wel dagelijks met deze opname van 'Gold Rush' 3 keer onnodige opnames verwijderen en er zijn er een pak meer zoals iedere lezer weet. Is dit klantvriendelijk Proximus dat jullie ons dagelijks extra werkt bezorgt om nutteloze opnames te verwijderen? Dit geraakt maar ook niet opgelost.

En wat mij nu het meest stoort Proximus. Ik ben zoals de meeste mensen die reclameblokken knots beu. En zoals de meeste mensen neem ik op om die reclameblok te kunnen doorspoelen . En als je dan wil doorspoelen keer de decoder terug in de tijd . Oplossing is bakje nemen even uit de opname gaan en dan terug opstarten en dan kan je wel doorspoelen. Frustrerend Proximus als je met iedere reclameblok dit moet doen. wat is jullie oplossing ervoor?

graag een antwoord
met vriendelijke groet

2 reacties

ik durf het bijna niet meer te vragen ☺️ omdat je dit waarschijnlijk toch al zult geprobeerd hebben maar soit, ik heb lang geleden je laatste probleem ook voorgehad en heb ik toen kunnen oplossen gewoon door de decoder te resetten (ik herinner me wel niet meer of ik ook eerst de bbox heropgestart heb) maar in ieder geval nadien nooit meer voorgehad!
Fout ligt volgens mij niet aan de decoder Martin maar wel aan de software. Mocht ik iedere keer 1 euro krijgen van Proximus dat ik mijn decoder aflegde heb al een ZEER mooie reis verdient.Bij andere aanbieders werkt wel de software betreffende mijn klachten. Het zijn altijd dezelfde klachten die terug komen bij Proximus.

En Proximus negeer onze klachten en heb je 2 richtingen ofwel negeer de top dit en denken ze enkel aan geld wat het geval wel zal zijn. Ofwel hebben ze een bende minderwaardige programmeurs wat ik ook vermoed.

Komaan sommige klachten lopen al jaren en er is geen verandering en op al die jaren beloven ze veel maar doen ze niets om het op te lossen. Proximus er is een oud spreekwoord "veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven"

Reageer