Beantwoord

Hoofdtelefoon aansluiten op V5 compact

  • 9 March 2018
  • 7 reacties
  • 668 Bekeken

Dag iedereen
Sins kort Proximus gebruiker en ook met nieuwe TV..... op die TV is geen hoofdtelefoon aansluiting en ik vroeg mij of dit kan via de decoder V5 compact? Ben hier compleet een leek in....Alvast bedankt voor een antwoord
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 9 March 2018, 16:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Hougie,

Onze decoders hebben spijtig genoeg geen hoofdtelefoon aansluitingen. Dat kan je best via het televisietoestel zelf doen.

Groeten,

Jean-Paul
TUI: of eventueel via overgang de "mini-scart naar Tulp stekkers" kabeltje te verkrijgen in proximus shop
Beste Jean-Paul,spijtig heeft het nieuwe toestel geen hoofdtelefoonaansluiting, vandaar mijn vraag. Had dit ook zo beschreven in mijn oorspronkelijke vraag.
@Martin, thx voor de info! Ga ik zeker eens langs gaan!
Reputatie 6
Badge +4
De mini scart kabel is gratis beschikbaar in de Proximus winkel. Dit is echter geen audio jack. Maar een 'cinch' kabel, dus audio (en een aparte gele video) verdeeld in twee kabeltjes (rood en wit), maar daarmee kan je wel via een splitter verbinding maken met een audio jack.
Ter bijkomende info:
Een tulpstekker, cinchstekker of RCA-stekker zijn alle 3 benamingen die voor de zelfde stekker gebruikt worden en zoals Jean-PaulS hier uitlegt is deze met gele kleur voor video en de twee andere voor audio links en audio rechts.
Bedankt Jean-Paul en Martin.... zal iets voor mijn broer worden vrees ik, dit is compleet chinees voor mij!
Reputatie 6
Badge +4
Geen stress Hougie, de benaming klinkt ingewikkeld, maar in realiteit is het super gemakkelijk. Succes!

Reageer