Beantwoord

Hoofdmenu

  • 23 March 2018
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Mijn ouders hebben van vorige woensdag proximustv. Ze hebben in totaal 3decorders.
Gisteren raakte we bij de ene decorder in de living niet meer in het hoofdmenu. En konden we geen film selecteren bij m&s pass om te bekijken. Bij de andere twee lukte dit wel.
Weet iemand wat het probleem eventueel kan zijn en hoe we dit kunnen oplossen? De tv in de living wordt namelijk het meeste gebruikt!
icon

Beste antwoord door LinosD 23 March 2018, 15:19

Bekijk origineel

6 reacties

Je kunt eerst proberen door de decoder even stroomloos te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken en zien of het daarna terug in orde is wanneer de decoder weer volledig opgestart is.
Reputatie 7
Badge +4
Yoika, als je je toestellen nog niet hebt herstart, doe je dat best even zoals hier beschreven. Laat zeker iets weten!
Yoika, als je je toestellen nog niet hebt herstart, doe je dat best even zoals hier beschreven. Laat zeker iets weten!

Dat heb ik geprobeerd. Maar het blijft hetzelfde
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via deze link even de klant- of telefoonnummer van je ouders bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?
Kan je ons via deze link even de klant- of telefoonnummer van je ouders bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?

Ik heb gebeld met de technieche dienst. En hij heeft uitgelegd hoe ik een systeem updat moest doen van mijn decorder. En voorlopig werkt alles terug.
Alvast bedankt voor u reactie en hulp.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.

Reageer