Beantwoord

Hoe volledige lijst van geprogrameerde serieopnames bekijken (en annuleren)

  • 24 January 2018
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Deze vraag is al tientallen keer gevraagd op dit forum, maar ik zou hierover toch nog enige verduidelijking wensen.

Voordat de nieuwe interface enkele jaren geleden opgestart werd, was er de mogelijkheid om alle geprogrammeerde serieopnames te zien en selectief te annuleren.
Je kon dan door de volledige lijst gaan, en elke serieopnames indien gewenst annuleren.

In de nieuwe interface kan je enkel naar planning gaan, en dan zie je enkel de geprogrammeerde opnames die in de komende dagen gepland zijn.
Enkel als er 2 geplande opnames zijn van eenzelfde serie, krijg je de mogelijkheid om deze serieopname te annuleren, en dat blijkt dan zelfs ook niet altijd te lukken.
Het algemeen advies is dan om de decoder te rebooten ????

Hoe kan je een serieopname annuleren die in de volgende dagen niet wordt uitgezonden ?

Waarom bestaat de mogelijkheid niet meer om de volledige lijst van geprogrammeerde serieopnames te zien ?
Wordt hieraan gewerkt om dit terug mogelijk te maken ?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 24 January 2018, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben gemerkt dat sommige V5 decoders problemen geven bij het annuleren van opnames na de update. Ik ga vragen aan ons TV team om cache leeg te maken, hiermee is het probleem van annuleren van opnames dan opgelost. Daar ik zie dat je 2 V5 decoders hebt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bart, men heeft de aanpassing uitgevoerd normaal gezien kan je serie opnames annuleren.
Alvast dank, ik check het vanavond even uit.
Bestaat er nog de mogelijkheid om de volledige lijst van geprogrammeerde serieopnames te zien (ook als een serie tijdelijk niet meer wordt uitgezonden) ?
Reputatie 7
Badge +4
Bart, dat kan door op de 'PVR' knop te duwnen en vervlogens naar geplande opnames te gaan. Als een serie niet meer wordt uitgezonden zal die niet meer in de geplande opnames verschijnen.

Reageer