Vraag

Het begint weer.

  • 13 November 2020
  • 11 reacties
  • 220 Bekeken

Na een aantal maanden zonder noemenswaardige problemen begint de miserie weer.

Beeld bevriest, cirkeltje draait paar seconden, dan terug beeld.

Dan stopt het weer, cirkeltje draait en dat blijft zo de ganse avond, niet weg te krijgen.

App verwijderen, terug downloaden en installeren, voortkijken, ondertussen is het programma afgelopen.

Heb ook gemerkt dat de syncronisatie tussen phone en c cast misloopt.

Knudde over heel de lijn.

Help help.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Renevg 

Werkt de Pickx app via android of via IOS (apple)?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@Renevg Kan je aub eens testen door toch te kijken zonder te casten, rechtstreeks op je toestel dus  ? Hapert het dan ook ? Op deze manier kunnen we zien of het probleem zich daar al bevindt, of eerder bij het casten. Heb je de app als eens opnieuw geïnstalleerd om het probleem met het castsymbol te verhelpen ? 

Via android     tablet s3  of s9.

Reputatie 7
Badge +3

Via android     tablet s3  of s9.

Heb je onlangs een software update gehad op je tablet?

 

Geert

Neen op de s9 ook nog niet.

Reputatie 7
Badge +3

Het gewoon live tv kijken (zonder casten dus) lukt dat wel op de app?

 

Geert

Je hebt het waarschijnlijk over de proximus pickx app, maar de proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier op het forum.

Inderdaad.    En met c cast.

Werkt de proximuspickx app op je toestel van waaruit je wil casten zonder problemen of gaat het daar ook al mis.
Is belangrijk om weten voor de prox medewerkers als ze hier maandag de draad opnemen.

Ik kijk eigenlijk nooit zonder de casten, wel weet ik dat in 50%van de gevallen het cast icoontje niet verschijnt, dus toestel afzetten/terug opstarten,  je zou er voor minder de brui aangeven.

 

 

 

 

 

Onee daar gaat het ook helemaal mis.

Een programma afzetten gaat niet, dan moet ik de app gedwongen stoppen of soms verwijderen.

Het loopt ook niet syncroon met de cast, het blijft staan op het startprogramma, ondanks dat het afgelopen is en er reeds een nieuw programma loopt op de tv.  Dan loopt het fout.

Het heeft wel een tijdje goed gewerkt en plots gaat het niet meer.

Met de tv1  app loopt het prima.

Reageer