Vraag

Herinnering instellen Android decoder

  • 13 May 2021
  • 7 reacties
  • 1308 Bekeken

Hallo,

Bij mijn vorige decoder kon ik een herinnering instellen bij een toekomstige programma. Sinds gisteren heb ik de nieuwe Android modem en kan het niet vinden. 

Ik vind de tv-gids ook vreselijk en niet overzichtelijk  

Hoe kan je een herinnering instellen bij een programma 


7 reacties

Klote dat je geen herinneringen meer kunt vast zetten . 

Beter terug naar de concurrentie !

Reputatie 7
Badge +4

@nancy pieters Er zijn momenteel geen vooruitzichten om die functie terug mogelijk te maken. 

De lay-out van de TV-gids kan ondertussen wel aangepast worden.  

Komt de functie “herinnering” nog terug?

Staat nochtans bij de symbolen in de handleiding:

 

 

Hallo,

Bij mijn vorige decoder kon ik een herinnering instellen bij een toekomstige programma. Sinds gisteren heb ik de nieuwe Android modem en kan het niet vinden. 

Ik vind de tv-gids ook vreselijk en niet overzichtelijk  

Hoe kan je een herinnering instellen bij een programma 

Voor wat met de v7 decoder kan of nog niet kan kun je ook altijd dit -> overzicht raadplegen 

Er staan je nog meer verrassingen te wachten. We hadden deze Android decoder nodig om Disney+ te kunnen kijken.

Hij geeft toch wel veel problemen. Men is er aan bezig om die op te lossen. Zie het overzicht dat je op dit forum kan terugvinden. 
Dus zal allemaal uiteindelijk met wat geduld in orde komen. De TV gids vonden we ook niet goed. Maar dat went uiteindelijk wel. 
Zo vinden we ook jammer dat je de volgorde van de posten niet zelf kan instellen. Gelukkig heeft hij deze van het vorige model wel overgenomen. Maar daar wordt wel aan gewerkt. Wat wel kan is alle NL talige en Franstalige achter elkaar rangschikken.

succes!

Herinneringen instellen kan niet. 😞

Serieus?? Ik vond dat zo gemakkelijk!

Ik overweeg om toch naar de concurrentie over te stappen want gebruiksvriendelijk is die nieuwe interface niet. 

Tv-gids en opnames zijn echt een fiasco. Geen net overzicht

 

Reputatie 3
Badge

Herinneringen instellen kan niet. 😞

Reageer