Herbekijken TV na stroompanne Proximus

  • 9 January 2018
  • 6 reacties
  • 550 Bekeken

BERICHT AAN PROXIMUS :
Gisteren planden we 5 tv-opnames, maar door jullie stroompanne in de dataservers werd geen enkel of slechts een kort deel van de opname via mijn modem geregistreerd. De optie TV-replay hebben we niet (is ook niet verplicht) en de 5 programma's herbekijken binnen de 36 uur is vanzelfsprekend niet haalbaar! DUS: hoe kunnen jullie ervoor zorgen dat wij deze programma's alsnog kunnen bekijken zonder dat deze worden aangerekend op onze factuur ? De technische fout ligt bij jullie, dus zou dit wel mogen gecompenseerd worden met ons voorstel tot gratis herbekijken van de gemiste opnames. Heb mijn vraag ook al via jullie Facebookpagina gesteld maar nog geen antwoord ontvangen. Graag uw positief antwoord aub. Dank u

6 reacties

Hier kan ik op Canvas wel alles herbekijken .. maar op één niet !?! Iedereen beroemd stopt halverwege .. en verspringt dan naar Spoed 24/7 ! 🤔
Reputatie 7
Badge +1
Hier kan ik op Canvas wel alles herbekijken .. maar op één niet !?! Iedereen beroemd stopt halverwege .. en verspringt dan naar Spoed 24/7 ! 🤔
Kan kloppen want op EenTV is het begonnen bij mij met de uitval. De andere zenders niet.
Reputatie 3
Badge +1
'5 programma's herbekijken binnen de 36 uur is vanzelfsprekend niet haalbaar' Daaruit maak ik op dat het niet gaat over wel of niet kunnen herbekijken maar om gemiste opnames, dus Antoon1 en Noortje : jullie opmerkingen helpen volgens mij niet ... PROXIMUS moet zelf reageren naar zaltgaanja toe
Reputatie 7
Badge +6
Dag zaltgaanja, mijn excuses hiervoor. Momenteel ondervinden we inderdaad een storing op ons netwerk. Kijk even op volgende topic waar ik net ook het bericht heb gepost.

In verband met de opnames zullen we nagaan of we deze kunnen herstellen. Stuur ons even de desbetreffende opnames door via privébericht naar Het Proximus Team samen met je telnr of klantid. Dan doen we het nodige. Alvast bedankt en mijn excuses voor de hinder.
@ThomasP ik heb dit 5 dagen geleden gedaan (privébericht naar Het Proximus Team samen met je telnr of klantid), maar krijg geen reactie. Wat is de te verwachten responstijd aub?
Reputatie 6
Badge +2
Bij de ene lukt medewerker dit binnen enkele uren, bij de andere moet je rekenen op 8 dagen.
Mijn opnames waren na de algemene panne verdwenen en vrij snel terug gezet, toen kwam er een 2de panne en waren mijn opnames die teruggezet waren terug weg, en ze nu terugzetten zou 8 dagen kunnen duren.
Tja.

Na de algemene panne waren alle serieopnames verdwenen, zaterdag 13/01 werden deze teruggeplaatst door Proximus, helaas was er dat weekend opnieuw panne. Opnames verdwenen.
Alle opnames van Dr Phill, According to Jim, Monk... Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam....
Fresch Prince Bel Air, The Nanny...

Nu moeten ze eerst mijn decoder controleren en testen en dan alle zenders een voor een .... enfin een dossier opgemaakt ect... verevelend. Het zou 8 dagen duren !

Reageer