HD zenders toegevoegd


Reputatie 3
Merk net dat een aantal HD zenders zijn toegevoegd in het basisaanbod:
- E! HD
- kanaalZ HD
- vtm kzoom HD
- kadet HD
- Disney channel HD
- vlaams parlement.tv HD

Goed bezig Proximus!

23 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dankjewel 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Dankjewel :)

Weet jij ook wanneer de BBC, ARD en ZDF in HD komen ?
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, daar hebben wij helaas nog geen antwoord op. Grtjs.
Reputatie 4
Badge +1
Ja , t wordt tijd dat die in HD komen op satelliet allang in HD..

tevens ook Eurosport , bijna nergens nog in sd , overal al in HD

en graag Eurosport 2 in basis pakket zoals bij Telenet ;;;

Grt
Reputatie 6
Badge +1
Ze zijn inderdaad wel goed bezig. Toch zou het zeker fijn zijn als BBC, ARD en ZDF in HD zouden beschikbaar zijn. Nog wat geduld dus.
Reputatie 6
Badge +2
Ze zijn inderdaad wel goed bezig. Toch zou het zeker fijn zijn als BBC, ARD en ZDF in HD zouden beschikbaar zijn. Nog wat geduld dus.

Inderdaad, hoe lang heeft het geduurd eer de 3 NPO zenders in HD kwamen, alleszins 2 jaar later dan Telenet en daar heeft het ook lang geduurd.
Reputatie 2
Moet m'n nu blij zijn met een dode mus?Wie zat er te wachten dat we de zenders vlaams parlement,kanaal Z,plattelands tv in HD krijgen van PX?
Denk dat dit maar een zeer beperkte groep is.Snap het nut er niet van.
Geef mij dan maar liever Eurosport 2 ,Motorsport tv,National Geographic,History tv in HD aub!!
Ben er zeker van dat PX daar veel meer mensen blij mee maakt!
Reputatie 5
Badge +2
De toevoeging van de HD-zenders vind ik zelf een goede zaak. National Geographic NL in HD en History HD zouden toch stilaan erbij mogen komen intussen.
Reputatie 7
Badge +1
De toevoeging van de HD-zenders vind ik zelf een goede zaak. National Geographic NL in HD en History HD zouden toch stilaan erbij mogen komen intussen.
Hallo PX. Weten jullie meer over nieuwe toevoeging HD-zenders in het basis aanbod. Heb een e-mail van een CEO van PX waarin staat dat voor de zomervakantie 2018 zenders zoals BBC, ARD etc in HD zouden komen. Het is nu september en nog niets gezien. Hebben jullie al meer nieuws hierover. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Momenteel hebben we nog geen informatie gekregen over de lancering van HD op BBC en ARD. Als HD beschikbaar is op deze zenders zul je dit zeker op onze website vermeld zien staan.

Groeten Geert
Reputatie 6
Badge +2
Met andere woorden, het al dus niet voor dit jaar zijn, als het in de loop van 2019 zal gebeuren zullen we al mogen blij zijn.
Vroeger had ik Discovery ook in HD nu blijkbaar niet meer zou nu in pack zitten klopt dit ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven,
Discovery HD zit inbegrepen bij het boeket Entertainment Channels.
Via de onderstaande link kan je alvast meer info vinden.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/entertainment-aanbod.html

Mvg, Koen
Reputatie 6
Badge +1
CNN HD is sinds vandaag beschikbaar. Op de goede weg, nog BBC en ARD, ZDF graag
Reputatie 4
Badge +1
Pfff, BBC 1 en 2 in HD vraag ik al enkele jaren. Steeds niks. Dan in afwachting maar wat HD kijken naar de 'boeiende' discussies in de commissies van het Vlaams Parlement, zeker? Onbegrijpelijk dat publieke zenders van buurlanden (behalve het o, zo belangrijke moederland Frankrijk natuurlijk!) geen voorrang krijgen op al die nichezenders.
Reputatie 6
Badge +2
De vraag is of wij die 2 BBC zenders ooit in HD zullen krijgen want met de Brexit die aan de deur staat aan te kloppen zou het nog kunnen gebeuren dat de 2 BBC zenders helemaal uit het aanbod zullen verdwijnen en niet alleen bij Proximus maar ook bij Telenet en Orange.
Reputatie 4
Badge +1
Gratis op satelliet , alle Bbc kanalen in HD, tevens ITV,CHANNEL 4 , CHANNEL 5 alles in HD .. En nog zoveel meer ..... en wie van duitse zenders houd ,ook alles in HD .....
Reputatie 4
Badge +1
@Danny64 dat is omdat we geluk hebben nog in de beam spot te zitten van de BBC en ITV, want normaal mogen we daar niet naar kijken wegens geen uitzendrechten buiten de uk.
als die spotbeam word toegepast op die zenders dan kan het ook snel gedaan zijn.
omdat in Ierland deze ook te zien moeten zijn en in het hoge noord westen van de uk zit deze ook zo ver te stralen.
geniet er van zolang het kan via satelliet.
Reputatie 7
Badge +1

Gisteren in Totaal TV : KPN: Binnenkort nog meer zenders in HD bij Interactieve TV. Waarom kan PX hier niet in mee. KPN is ook met een koper draadje. We zitten al zolang te wachten op HD van de Duitse en Engelse zenders. Allee PX đŸ€”đŸ˜‰

nu met de v6 en toekomstige v7 zullen nu nog achter wat meer aan het wachten zijn namelijk UHD/4k zenders :relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

Als ze eerst is beginnen met de uitbreiding van de HD zenders. Volgens mij is PX de enige provider in Europa die de Duitse en Engelse zenders nog in SD heeft 😉

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag in TotaalTV : BBC breidt HD-aanbod op satelliet uit. Allee PX waar wachten jullie nog op 😉

@Antoon1 ik kreeg vandaag de volgende informatie in mijn brievenbus doorgespeeld 

> https://www.choice.be/ 

Reageer